-
1.
مؤلف : حمیدیان پور، فخریه ؛ ایزدی، حمید ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 146 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقتجارت الکترونیکارزش ویژه برندمدلسازی معادلات ساختاریخرده فروشی آنلایندیجی کالا
-
2.
مؤلف : بحرینی زاد، منیژه ؛ عصار، مرجان ؛ اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندیتجربۀ آنلاین مشتریخردهفروشی آنلاینتجربۀ مشتریمشتریمشتریانآنلاینخردهفروشیهای آنلاینبخشبندی مشتریانتجربۀ آنلاین مشتریخرید آنلاین