-
1.
كاتب مسؤول : رجاییان، ندا ؛ مؤلف : کشتی ارای، نرگس ؛ نادی، محمد علی ؛
مجلة:تدریس پژوهی»زمستان 1397 - شماره 14 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 165 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری معکوسدوره آموزشیمصرف آبآبدانشآموزانرفتارکدمضمون
-
2.
مؤلف : پروانه، حمید ؛ اسدی، نادر ؛ كاتب مسؤول : ذوقی، مسعود ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»تابستان 1399، دوره دهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 330 إلی 347 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری معکوسآموزش معکوسروش کلاس معکوسخودمختاری زبان آموزاناضطراب زبانی
-
3.
كاتب مسؤول : مومنی راد، اکبر ؛ مؤلف : افضلی، افشین ؛ پورجمشیدی، مریم ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1402 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 97 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:فراتحلیلراهبردهای خودتنظیمییادگیری معکوسخودتنظیمیپژوهشروش تدریس معکوسکلاسراهبردهای یادگیری خودتنظیمی
-
4.
مؤلف : طبیبی راد، وحیده ؛ غلامی جمکرانی، رضا ؛ عباسیان، حسین ؛ بختیاری، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : دیانتی دیلمی، زهرا ؛
مجلة:دانش حسابداری»زمستان 1401 - شماره 51 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتیحسابداری مدیریتآموزش مجازینقشه ذهنییادگیری معکوسحسابداریآموزشدانشجویانیادداریمجازیروشتدریسآزمونآموزش حسابداری
-
5.
كاتب مسؤول : سلیمانی، شیلا ؛ مؤلف : علیآبادی، خدیجه ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 328 إلی 342 )
الکلمات المفتاحية:الگوزبان انگلیسیسبکهای حل مسالهیادگیری معکوسرویکرد تدریس مسالهمحور
-
6.
كاتب مسؤول : پادروند، حافظ ؛ مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ صفاری، قاسم ؛ عالی پور، کبری ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 19 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 242 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان پسراختلال ریاضیاهمالکاری تحصیلیخودتنظیمی تحصیلییادگیری معکوسخودتنظیمیدانشآموزانپژوهشآزمونآموزش
-
7.
مؤلف : Behboodzade، Hamide ؛ Mazdayasna، Golnar ؛
مجلة:پژوهش نامه ی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»Spring & Summe 2022, Volume 11 - Number 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 75 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تلگرامیادگیری معکوساستفاده از کامپیوتر در یادگیری زبانیادگیری زبان به کمک موبایلدانشجویان کارشناسی ارشدflipped learningGraduate students' perceptionsMobile-Assisted Language Learning (MALL)Computer-assisted language learning (CALL)Telegram