-
1.
مؤلف : رحیمی، علی ؛ خراسانی، محمدامین ؛ كاتب مسؤول : رضوانی، محمد رضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»زمستان 1401- شماره 61 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 1019 إلی 1035 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری برندآگاهی برندتصویر برندکیفیت برند
-
2.
مؤلف : شیروانی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : شمسی، احمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف B (Azad University (31 صفحة - من 374 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندشناخت برندﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیپست بانک ایرانتصویر ذهنیمشتریبانکمشتریانکدگذاریمدلمقوله
-
3.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1396 - شماره 24 التصنيف B (Azad University (28 صفحة - من 73 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندکیفیت ادراک شده