-
1.
مؤلف : هاشمی، سیده رقیه ؛ شیرازی، دکتر حسین ؛ كاتب مسؤول : معینی، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 130 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برنداعتماد به برندتجربه مشتریرضایت از برنداخلاقی بودن برند
-
2.
كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛ مؤلف : جلالی، محمد ؛ غمخوار، ساره ؛ داوری، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 633 إلی 654 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیاعتماد به برندوفاداری برندعلاقه به برندتعهد به جامعهمشتریعلاقهوابستگیخودبیانگریوفاداریبرنـدبـه
-
3.
مؤلف : خورشیدی ماسوله، امین ؛ اکبری، محسن ؛ کاظمی نیا، آزاده ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1400 - شماره 63 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 291 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد به برندرسانههای اجتماعیبشارت برندادغام در جامعه برندی
-
4.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : صادقی، سحر ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 145 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:رفاه ذهنیاعتماد به برندبازاریابی تجربیکیفیت تجربه ارتباطی مشتریبـهبــهمشـتریمشــتریمشتری