-
1.
مؤلف : معین وزیری، مطهره ؛ فهندژ، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : افراز، شهرام ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»پاییز 1401 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:معلماناعتباریابیمهارتهای حرفهایآموزش زبان انگلیسی روایی و پایاییمهارتهایمعلمان زبان انگلیسیمعلمان زبان انگلیسی ایرانیمدل
-
2.
كاتب مسؤول : داوری، حسین ؛ مؤلف : فیروزیان پوراصفهانی، آیدا ؛ فیروزیان پوراصفهانی، آیلین ؛ نورزاده، سعید ؛
مجلة:مطالعات ملی»زمستان 1400 - شماره 88 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:نگرشآموزش زبان انگلیسیکتاب درسیهویت اسلامی- ایرانی
-
3.
كاتب مسؤول : Davari، Hossein ؛ مؤلف : Iranmehr، Abutaleb ؛
مجلة:Comparative Education»Summer 2019, Volume 2- Number 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 325 إلی 347 )
الکلمات المفتاحية:English Language TeachingCritical PedagogyIranian education systemEducation reformTextbook development
-
4.
كاتب مسؤول : Parsaiyan، Seyyedeh Fahimeh ؛ مؤلف : Ghahremani Ghajar، Sue-San ؛ Sohrabi، Mahsa ؛
مجلة:Language Horizons»Summer and Autumn 2020, Volume 4 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 201 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:English Language Teachingmaterials developmentIdentity (Re)-constructionNarrative EnquirySelf-study
-
5.
كاتب مسؤول : Derakhshan، Ali ؛ مؤلف : Coombe، Christine ؛ Arabmofrad، Ali ؛ Taghizadeh، Mohammadsadegh ؛
مجلة:Issues in Language Teaching»June 2020, Volume 9 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:English Language TeachingTeacher successTeacher autonomyTeacher Professional Identity
-
6.
كاتب مسؤول : Saidi، Mavadat ؛ مؤلف : Arefian، Mohammad Hossein ؛
مجلة:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2022 - Number 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 316 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:English Language TeachingAssessment literacyHard DisciplinesSoft disciplines