-
1.
كاتب مسؤول : قاسمی، محمد پویا ؛ مؤلف : صادقی، حسین ؛ نادری، مهناز ؛ کیا، علی اصغر ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1400- شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:تولید کاربرسازروابط تولید محتوانزیستهاینستاگراماینفلوئنسر
-
2.
مؤلف : جلائیپور، حمید رضا ؛ كاتب مسؤول : حاجی زادگان، ابوالفضل ؛
مجلة:مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران»زمستان 1399، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 859 إلی 877 )
الکلمات المفتاحية:نگرش سیاسیتوییترشبکههای اجتماعی آنلایناینفلوئنسر
-
3.
كاتب مسؤول : صدرزاده، مهدی ؛ مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ بیات، مونا ؛
مجلة:مدیریت سرمایه اجتماعی»بهار 1400، سال هشتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 151 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:ارزششبکههای اجتماعیسرمایة اجتماعیارزش مشترکاینفلوئنسر
-
4.
مؤلف : اردکانی فرد، زهرا ؛ رضوی زاده، سید نورالدین ؛
مجلة:زن در فرهنگ و هنر»بهار 1400، دوره سیزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 65 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:اینستاگرامنشانهشناسی اجتماعیزنانگیاینفلوئنسرزنان اینفلوئنسر
-
5.
كاتب مسؤول : شکرچی زاده، زهرا ؛ مؤلف : ولیخانی، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 157 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغاینستاگرامقصد خرید آنلایناینفلوئنسرهانگرشاینفلوئنسر
-
6.
مؤلف : Majidian، Habibalah ؛ Hakimpour، Hossein ؛ كاتب مسؤول : Mahmoudzadeh Vashan، Mahdi ؛
مجلة:Educational Sociology»June 2021 - Number 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 24 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:InstagramSocial Media MarketingInfluencerIran