-
1.
مؤلف : یاری مقدم، نفیسه ؛ درتاج، فریبرز ؛ حاجی علیزاده، کبری ؛ كاتب مسؤول : دلاور، علی ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلب خواندنخودپنداره خواندننگرش به خواندنعوامل شناختی فردی
-
2.
مؤلف : خزایی، سعید ؛ كاتب مسؤول : مشهدی، امیر ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1400 - شماره 112 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مادامالعمرآموزش محتوا-محوردرک خوانداری علومبازی واقعیت افزودهکلاس معکوسآموزشمحتوامحورتمرینیاددهی
-
3.
مؤلف : نوبخت، محسن ؛
مجلة:روان شناسی فرهنگی»پاییز و زمستان 1400-دوره پنجم ، شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science (15 صفحة - من 63 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:فهمفرهنگیزبانیطرحوارهخواندنبـاطرحمتنهـاطـرح
-
4.
كاتب مسؤول : دانایی مقدم، دلنشین ؛ مؤلف : جمالی مهموئی، حمیدرضا ؛ منصوریان، یزدان ؛ رستگارپور، حسن ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1397 - شماره 116 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 27 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبکودکاندرک خواندنکتاب داستانکتاب واقعیت افزودهداستانخواندناطلاعاتکتابدرکپژوهش
-
5.
مؤلف : اخوندی یامچی، فیروزه ؛ اسدی، نادر ؛ كاتب مسؤول : دواتگری اصل، هانیه ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1400، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:ابزارهای هوشمنددرک مطلب خواندناختلالاتکودکان آهستهگام
-
6.
مؤلف : ضرغامی، زهرا ؛ رشتچی، مژگان ؛ كاتب مسؤول : خویی، رؤیا ؛
مجلة:گنجینه اسناد»بهار 1401 - شماره 125 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 145 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبreading comprehensionدانش واژگانself-regulated learningبرنامههای چندرسانهایآموزش آرشیودارانانگلیسی با اهداف ویژه برای آرشیورفتارهای خودتنظیمیEducation for ArchivistsEnglish for Specific Purpose for Archivesvocabulary knowledgeMultimedia
-
7.
مؤلف : میرزاخانی، علی رضا ؛ کرامتی، هادی ؛ كاتب مسؤول : کیامنش، علیرضا ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»پاییز 1400- شماره 79 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 73 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:بازخوردسواد خواندنآموزش راهبردهای تبادلی خواندندرکمطلب
-
8.
كاتب مسؤول : یاری مقدم، نفیسه ؛ مؤلف : دلاور، علی ؛ درتاج، فریبرز ؛ حاجعلیزاده، کبری ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»بهار 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 199 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیاضطرابحل مسئلهدرک مطلب خواندنحل مسالهدرک مطلبدانشآموزاناضطراب و افسردگی
-
9.
مؤلف : Ghorbani Shemshadsara، Zahra ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ كاتب مسؤول : Ahour، Touran ؛
مجلة:English for Academic Purposes»Spring 2022, Volume 11 - Number 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 90 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:reading comprehensiontrainingself-regulated strategiesText StructureMulti-component
-
10.
كاتب مسؤول : Ebadi، Saman ؛ مؤلف : Shirzad، Fereshteh ؛
مجلة:Teaching English Language»Winter and Spring 2020 Volume 14 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 273 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:reading comprehensionValidationLearner AutonomyLearner Autonomy questionnaire development in EFL Reading Comprehension