keyword بازاریابی رسانه های اجتماعی / (57 Article)
- Sort by
- Date
-
31.
Writer : عبدلی، مریم ؛ رستم زاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ Corresponding Author : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»زمستان 1400 - شماره 55 (16 page(s) - From 107 to 122 )
Keywords:رویکرد آمیختهبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالصنعت شیر تهراندرگیری مشتریانCustomer engagementTehran Dairy IndustrySocial Media MarketingDigital marketingMixed approach
-
32.
Corresponding Author : یزدانی کچوئی، زهرا ؛ Writer : کرهانی، مهدی ؛ کوثری، اصغر ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 2 (15 page(s) - From 43 to 57 )
Keywords:وفاداری به برندارزش ویژه برنداعتماد به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیSocial Media Marketingbrand equity.brand loyaltyBrand Trustاعتمادمشتری
-
33.
Writer : ستوده نژاد، سحر ؛ بودلایی، حسن ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، International (15 page(s) - From 177 to 191 )
Keywords:رسانه های اجتماعي بازاريابي رسانه های اجتماعي كسب وكارهای نوپا
-
34.
Writer : عبدلی، مریم ؛ رستمزاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ Corresponding Author : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
Journal:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 3 ، A (Azad University/ISC (15 page(s) - From 285 to 299 )
Keywords:رویکرد ترکیبیدلفی فازیداده بنیادصنعت شیربازاریابی رسانههای اجتماعی
-
35.
Writer : زرگر، ابوالحسن ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1400، دوره دوم - شماره 2 (14 page(s) - From 69 to 82 )
Keywords:شبکه های اجتماعیراهبردهای بازاریابیرسانه های اجتماعیsocial networkssocial mediaMarketing Strategiesبازاریابیبازاراطلاعاتمشتریسازمانبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریان
-
36.
Writer : قربانی دینانی، حسن ؛ طاهری، امین ؛ احمدی اصفهانی، آرش ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی ، International (17 page(s) - From 19 to 35 )
Keywords:مدل تجاریجهت گیری مالکیتجهت گیری ارتباطی سلطه کانال دیجیتال بازاریابی رسانه های اجتماعی
-
37.
رابطه بین آگاهی از برند ورزشی و وفاداری برند ورزشی در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی استان گلستان
Writer : علی ابادی، مریم ؛ Corresponding Author : اصغرپور، حبیب ؛
Journal:پژوهش های تربیت بدنی و علوم ورزشی»بهار و تابستان 1400، سال دوم - شماره 8 (18 page(s) - From 73 to 90 )
Keywords:وفاداری برندآﮔﺎﻫﯽ از ﺑﺮﻧﺪﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رﺳﺎﻧﻪﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽداﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺑﺪﻧﯽ
-
38.
Writer : اعظمی، محسن ؛ Corresponding Author : آینه، معصومه ؛
Journal:رسانه»زمستان 1399 - شماره 121 ISC (18 page(s) - From 71 to 88 )
Keywords:بازاریابیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانه های اجتماعیدرک مصرف کنندهBrand ValuConsumer PerceptionSocial Media Marketingsocial mediaMarketing
-
39.
Writer : کلوشانی، معین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ Corresponding Author : فیض، داود ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 120 to 148 )
Keywords:ابزارهای بازاریابی رسانههای اجتماعیشرکتهای استارتآپروششناسی سیستم نرمهمراستایینگاشتشناختیSoft System Methodologystartup businessesSocial Media Marketing ToolCognitive MappingAlignmentبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی
-
40.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : سمیعی، محمد ؛ رشنوادی، یعقوب ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 119 to 140 )
Keywords:بازاریابی رسانههای اجتماعی رسانههای اجتماعیاینستاگراممارکتینگراهبردهای بازاریابی رسانههای اجتماعی.Instagram MarketingSocial Media Marketing StrategiesSocial Media Marketingsocial media| اهداف بازاریابیراهبردهای بازاریابیاجتماعی
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (14 Article)
- الف (5 Article)
- ج (1 Article)
- د (1 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (6 Article)
- Conference ملی (2 Article)