keyword بازیابی خدمات / (5 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : کشفی، پرویز ؛ Writer : حسنقلی پوریاسوری، طهومرث ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1403، دوره چهاردهم - شماره 53 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 129 to 153 )
Keywords:بازار صنعتیبازیابی خدماتشکست خدمات صنعتیرفتار مصرفکننده.B2B service failureB2B MarketService RecoveryConsumer Behavior.
-
2.
Writer : شادمهری، علی ؛ Corresponding Author : مصلح، مریم ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (15 page(s) - From 93 to 107 )
Keywords:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریمشترریبازیابی خدماتCustomer serviceSatisfactionCustomer relationship managementService Recovery
-
3.
Corresponding Author : آندرواژ، لیلا ؛ Writer : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 148 to 168 )
Keywords:رضایت مشتریعدالت ادراک شدهبازیابی خدماتمشتریان بانکBank customersPerceived justicecustomer satisfactionService Recovery
-
4.
Corresponding Author : عزیزی، شهریار ؛ Writer : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
Journal:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 57 to 76 )
Keywords:راهبرد بازیابیارتباط با مشتریشکست خدماتبازیابی خدماترفتار پس از خرید مشتریCustomer behaviourService FailureRecovery strategyService Recoveryبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی
-
5.
Corresponding Author : شمس، غزال ؛ Writer : دلوی، محمدرضا ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 Ranking A (Azad University (8 page(s) - From 53 to 60 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریبهبود خدماتبازیابی خدماتService improvementService RecoveryService Qualitycustomer satisfaction