keyword مدل سروکوآل / (90 Article)
- Sort by
- Date
-
31.
Writer : مرتضوی، مهدی ؛ شرعی، زهره ؛ مالکی، محمدرضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1397 - شماره 34 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 111 to 134 )
Keywords:کیفیت خدماتمدل سروکوالارگونومی
-
32.
Writer : ارشادی، محمدجواد ؛ ارشادی، محمدمهدی ؛ چرسنج، علیرضا ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1397 - شماره 28 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 17 to 32 )
Keywords:مدل سروکوالارزیابی کیفیت خدماتروش تحلیل شبکه ایتصمیم گیری و اولویت بندی
-
33.
Writer : همتی نژاد، مهرعلی ؛ قلی زاده، محمدحسن ؛ شبانی، سپیده ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1397 - شماره 14 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 113 to 130 )
-
34.
Writer : ولیزاده اوغانی، محمدباقر ؛ وفایی پورسرخابی، الناز ؛
Journal:پژوهش در هنر و علوم انسانی»اردیبهشت 1397، سال سوم - شماره 9 (14 page(s) - From 79 to 92 )
Keywords:رضایتمندیمدل سروکوالمسکن روستاییروستای اوغانطرحهای بهسازی مسکن روستایی
-
35.
سنجش کیفیت ارائه خدمات سلامت مبتنی بر رضایت مندی بیماران بر اساس مدل سروکوال درقالب مقاله مرور منظّم
Writer : ماهر، علی ؛ فعله گری، علیرضا ؛
Journal:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1397 - شماره 35 Ranking B (Azad University (20 page(s) - From 83 to 102 )
-
36.
Writer : یزدانی، بیتا ؛ حاجیان، مرتضی ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1397 - شماره 27 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 39 to 55 )
Keywords:مدل سروکوآلمدیریت کیفیتکیفیت خدمات آموزشیشکاف خدمات
-
37.
Writer : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:جغرافیایی سرزمین»زمستان 1396 - شماره 56 Ranking A (Azad University (13 page(s) - From 71 to 83 )
Keywords:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریوفاداری مشتریتصویر برند
-
38.
Writer : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
Journal:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 Ranking C (Azad University (13 page(s) - From 59 to 71 )
Keywords:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
39.
Writer : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:اندیشه جغرافیایی»زمستان 1396 - شماره 17 (20 page(s) - From 59 to 78 )
-
40.
Corresponding Author : احسانی، اکرم ؛ Writer : شاهمنصوری، اشرف ؛ حسینی گل افشانی، سید احمد ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (14 page(s) - From 201 to 214 )
Keywords: رضایت مشتریكیفیت خدمات سرویس اینترنت پرسرعت مدل سروكوال
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (29 Article)
- ب (16 Article)
- علمی-ترویجی (7 Article)
- ج (5 Article)
- بین المللی (1 Article)
- الف (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (1 Article)