keyword مدیریت ارتباط با مشتریان / (21 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : درخشان، شبنم ؛
Journal:جامعه شناسی ارتباطات»زمستان 1401، دوره دوم - شماره 10 (18 page(s) - From 57 to 74 )
Keywords:شبکه های اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتریانشرکت نورنگارNoornegar Companysocial networksCustomer Relationship Management (CRM)مدیریت ارتباط با مشتریاساطلاعاتمشتریان
-
2.
Corresponding Author : صفایی، ناصر ؛ Writer : عاطف یکتا، هما ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 55 to 76 )
Keywords:جنسیتمشتریاعتماد اقتصادیشبکة اجتماعیدنبالکنندگان صفحات اجتماعی.اینستاگرامInstagramEconomical TrustgendercustomerFollowerssocial mediaمشتریانکاربرانمدیریت ارتباط با مشتریشبکة اجتماعی اینستاگراممدیریت ارتباط با مشتریان
-
3.
Writer : بابایی کسمایی، رویا ؛ نادی، محمد علی ؛
Journal:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1397- شماره 113 Ranking A+ (Azad University (15 page(s) - From 55 to 69 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریانتحلیل مضمونبازاریابی آموزشیخلق و ارائه ارزش برای مشتریان
-
4.
Writer : افکانه، صغری ؛ جعفری، پریوش ؛
Journal:نوآوری های مدیریت آموزشی»بهار 1397 - شماره 50 Ranking B (Azad University (29 page(s) - From 88 to 116 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریاندانشگاه خدمت محورتسهیل کننده های اثربخش خدمت
-
5.
Corresponding Author : سهرابی، بابک ؛ Writer : مانیان، امیر ؛ صباغیان، شیما ؛
Journal:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1397 - شماره 8 Ranking د (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 69 to 90 )
Keywords:رگرسیون لوژستیکمدیریت ارتباط با مشتریانپیش بینی رفتار مشتریانارزش چرخه طول عمر مشتریCustomer Purchasing behaviorCustomer relationship managementlogistic regressionCustomer Lifetime Valueestimation
-
6.
Writer : عامری سیاهویی، رضا ؛ زنجیرچی، سید محمود ؛ مشایخی نژاد، شقایق ؛
Journal:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1396 - شماره 15 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (11 page(s) - From 42 to 52 )
Keywords:فرآیند تحلیل شبکه ای فازیتاپسیس فازیمدیریت ارتباط با مشتریانمدیریت ارتباط با هوادارروش های تصمیم گیری چند معیاره فازیfan Relationship ManagementFuzzy Criteria Decision Making TechniquesFuzzy Analytic Network ProcessCustomer relationship managementFuzzy TOPSIS
-
7.
Writer : سمیع زاده، رضا ؛ نامدارزنگنه، سودابه ؛ وطن خواه، سحر ؛
Journal:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 99 to 115 )
Keywords:رضایتاعتمادمدیریت ارتباط با مشتریانشناسایی علل رویگردانینرخ رویگردانی مشتریانموانع رویگردانیمشتریرویگردانی مشتریمدلرضایت مشتریپرسشنامهرویگردانی مشتریان
-
8.
Writer : تقی زاده، هوشنگ ؛
Journal:مدیریت بهره وری»پاییز 1394 - شماره 34 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 139 to 160 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریانسیستم خبره فازیاستنتاج فازی.فازیسیستم
-
9.
Writer : خوش هیکل، مسعود ؛ نظافتی، نوید ؛
Journal:Journal of Information Technology Management»زمستان 1393 - شماره 21 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 607 to 628 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریانرسانۀ اجتماعیمدیریت اجتماعی ارتباط با مشتریان
-
10.
Writer : عبدالوند، ندا ؛ البدوی، امیر ؛
Journal:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1391 - شماره 64 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (48 page(s) - From 43 to 90 )
Keywords:مدیریت عملکردسنجش عملکردبازاریابی رابطه مندمدیریت ارتباط با مشتریانارزش عمر مشتریاننگهداری مشتریانمشتریمشتریانعملکردارزش عمر مشتریمدلمدیرانسنجهارزش
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (5 Article)
- ب (2 Article)
- د (1 Article)
- B (1 Article)
- A+ (1 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)