keyword بهبود کیفیت خدمات / (13 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : شهبازی، علیرضا ؛ مکوندی، فواد ؛ امیرنژاد، قنبر ؛ چناری، وحید ؛
Journal:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 259 to 280 )
Keywords:سلامت عمومیخدماتتفکر راهبردیخط مشیگذاریstrategic thinkingservicesPublic HealthCalligraphyسلامتنظام سلامتخدمات بهداشت و درمانمدل
-
2.
Writer : کاکائی، حمید ؛ نورعلی آهاری، طیبه ؛ زندی، فاطمه ؛ دامن کشیده، مرجان ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (12 page(s) - From 935 to 946 )
Keywords:فناوری اطلاعاتبهبود کیفیت خدماتشرکت دانشبنیانknowledge Base Companyservice quality improvementInformation technologyفنی
-
3.
Writer : دردخوار، مریم ؛
Journal:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (18 page(s) - From 53 to 70 )
Keywords:فناوری اطلاعاتارتباطاتبهبود کیفیت خدماتالگوی سروکوالبهبود عملکرد بانکهاImproving Banks PerformanceImproving Service QualityServqual ModelInformation technologyCommunicationفناوری اطلاعات و ارتباطات
-
4.
Corresponding Author : دهقانی فیل ابادی، علی ؛
Journal:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»زمستان 1397 - شماره 12 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 103 to 124 )
Keywords:کیفیت خدماتروش دلفیحمل و نقل عمومیاستدلال کیفیمرتبه بزرگی مطلق کیفیqualitative reasoningqualitative absolute order-of-magnitudeService Qualitypublic transportationDelphi methodروشبـهبهبود کیفیت خدمات
-
5.
Writer : معصومی، الهه ؛ محمودی، فرزاد ؛
Journal:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1 (15 page(s) - From 192 to 206 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریمقاصد رفتاریفروشگاههای هایپر استارمشتریفروشگاههای هایپر استارمشتریان
-
6.
Writer : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ اجلی، امین ؛ رضائی، داود ؛ نصیری، مهری ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:بانککیفیت خدماتارزش ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندمشتریقصد خرید مشتریانمشتریانصنایعترجیحارزش ویژه
-
7.
Writer : میر غفوری، سید حبیب الله ؛ صادقی آرانی، زهرا ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1389 - شماره 49 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 175 to 204 )
Keywords:نوآوریمدیریت دانشکیفیت خدماتیزدکتابخانه های آموزش عالیتکنیک کپ لندكتابخانههاي آموزش عاليتكنيك كُپلَنددانشکاراییارزیابیمدل
-
8.
Writer : احمدی، نفیسه ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1388 - شماره 48 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 53 to 72 )
Keywords:مدل مفهومیمدل پذیرش فناوریوب کوالوب گاه هاخدمات وب گاه هاتئوری کنش مستدلشکاف رضایتشکاف ارتباطیشکاف طراحیشکاف اطلاعاتوبكوالوبگاههاخدمات وبگاههاوبوبگاه
-
9.
Writer : میرغفوری، سید حبیب ؛ مکی، فاطمه ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1386 - شماره 37 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 40 to 51 )
Keywords:کتابخانهکیفیت خدماتسروکوآلمدل تحلیل شکافلایب کوآلاطلاعات
-
10.
Writer : Kordlar، Ali Ibrahim ؛ Mashayekhi، Bita ؛ Ziviyar، Farzad ؛
Journal:بررسی های حسابداری و حسابرسی»زمستان 1385 - شماره 46 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 107 to 132 )
Keywords:نیازسنجی آموزشیندای مشتریگسترش کیفیت عملکرد (QFD)بهبود کیفیت آموزشبهبود کیفیت خدمات
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (6 Article)
- الف (1 Article)
- ب (1 Article)