keyword کیفیت خدمات / (830 Article)
- Sort by
- Date
-
41.
Writer : امیری، مقصود ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ اکرام نصرتیان، نسیم ؛
Journal:دانش مدیریت»تابستان 1387 - شماره 81 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 3 to 18 )
Keywords:کیفیت خدمات خارجیکیفیت خدمات داخلیبازاریابی درونیمشتریان داخلی و خارجیکیفیت خدماتکارکنانمشتری
-
42.
Writer : شربت اوغلی، احمد ؛ اخلاصی، امیر ؛
Journal:دانش مدیریت»تابستان 1387 - شماره 81 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 57 to 74 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریویژگیهای خدماتبانک توسعهایفرآیند دسترسی به خدماتمشتریبانکمشتریان
-
43.
Writer : زارع، محمدحسن ؛ فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ خانبیوکی، روحاله ؛
Journal:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»تابستان 1387 - پیش شماره 1 ISC (24 page(s) - From 1 to 12، From 45 to 56 )
Keywords:کیفیت خدماتسروکوآلمدل تحلیل شکافدفاتر کارگزاری بورس اوراق بهادارBrokers in Stock ExchangeGap analysis modelSERVQUALQuality of Services
-
44.
Writer : عزیزی، شهریار ؛
Journal:تدبیر»شهریور 1387 - شماره 196 (6 page(s) - From 54 to 59 )
Keywords:کارکنانمشتریکیفیت خدماتخدماتارزیابیمشتریانسنجش کیفیت خدمات
-
45.
Writer : انصاری رنانی، قاسم ؛ مجیدی، عبدالله ؛
Journal:پژوهش های دانش انتظامی»پاییز و زمستان 1387 - شماره 39 و 40 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 7 to 22 )
Keywords:شخصیتکیفیت خدماترفتار شهروندی سازمانیپلیس جامعهمحورخدمات پلیسـیکارکنانپلیسخدمات
-
46.
Writer : امین بیدختی، علی اکبر ؛ رضایی، امیر حامد ؛ صبوری نیا، میرزا علی ؛
Journal:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»پاییز 1387 - شماره 24 ، Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 7 to 26 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل کانومدل هیسترزیسبانک ملی ایرانمشتریبانکرضایتمشتریان
-
47.
Writer : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ شاهدی، کامران ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»زمستان 1387، سال هشتم - شماره 4 ISC (22 page(s) - From 125 to 146 )
Keywords:کیفیت خدماتبانکداری خصوصیبانکداری دولتیابعاد کیفیت خدمات
-
48.
Writer : بیگ زاد، جعفر ؛ وزیری، علیرضا ؛
Journal:کار و جامعه»دی 1387 - شماره 103 (8 page(s) - From 50 to 57 )
Keywords:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریاندازهگیری رضایتمندیمشتریرضایتمندی مشتریرضایتمشتریانمدلشاخص رضایتمندی مشتریسازمان
-
49.
Writer : صیادی تورانلو، حسین ؛ منصوری، حسین ؛ جمالی، رضا ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1387 - شماره 44 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 141 to 160 )
Keywords:منطق فازیTOPSISکیفیت خدمات کتابخانهلایب کوآلکتابخانههای دانشگاهی یزدکتابخانهفازیکیفیت خدمات
-
50.
Writer : باباغیبی، نجمه ؛ فتاحی، رحمت الله ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1387 - شماره 44 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 172 to 184 )
Keywords:کیفیت خدماتارزیابی خدماتابزار لایبکوآلکتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهدکتابدارانکاربراناطلاعاتلایبکوآلسنجش کیفیت خدمات
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (242 Article)
- ب (130 Article)
- علمی-ترویجی (35 Article)
- الف (20 Article)
- ج (14 Article)
- د (5 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (16 Article)
- Conference ملی (14 Article)