keyword customer retention / (16 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : اوسو، خيري علي ؛
Journal:تنمية الرافدين»السنة 2011، دوره 33 - العدد 102 (17 page(s) - From 145 to 161 )
Keywords:ادارة معرفة الزبونالمعرفة الصریحةالمعرفة الضمنیةالمعرفة للزبونالاحتفاظ بالزبائنcustomer retentionCustomer Knowledge Managementexplicit knowledgeTacit knowledgeknowledge for customer
-
2.
Writer : Mehregan، S ؛ Samizadeh، R ؛
Journal:International Journal of Management and Business Research»Winter 2012, Volume 2 - Number 1 (10 page(s) - From 41 to 50 )
Keywords:customer retentionData miningPredictionCross sellingCRISPDMCRMInsurance
-
3.
Writer : Abdolvand، Neda ؛ Albadvi، Amir ؛ Koosha، Hamidreza ؛
Journal:International Journal of Management Perspective»Vol. 1, No. 3 - 2013 (20 page(s) - From 41 to 60 )
Keywords:crmcustomer retentionRelationship MarketingCustomer Lifetime ValueValuation
-
4.
Writer : Samizadeh، R ؛ Mehregan، S ؛
Journal:International Journal of Management and Business Research»Autumn 2015, Volume 5 - Number 4 (8 page(s) - From 261 to 268 )
Keywords:Segmentationcustomer retentionData miningLife insuranceDecision treeCRMCRISPDM
-
5.
Writer : Abdolvand، Neda ؛ Baradaran، Vahid ؛ Albadvi، Amir ؛
Journal:Iranian Journal Of Management Studies»Octobr 2015, Volume 8 - Number 4 Ranking Science-Research/ISC (22 page(s) - From 567 to 588 )
Keywords:customer activityCustomer Lifetime Value (CLV)customer retentionRelationship MarketingCLVCustomer Lifetime ValueActivityAHPRetention
-
6.
Corresponding Author : تقوی فرد، محمدتقی ؛ Writer : حبیبی، رضا ؛ عبداللهی، حامد ؛
Journal:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»زمستان 1396 - شماره 8 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 57 to 79 )
Keywords:بانکسودآوریدرخت تصمیمماندگاری مشتریانجنگل رگرسیونRegression Forestcustomer retentionDecision treeprofitabilityBankمشتریمشتریاندرختسودآوری مشتری
-
7.
Writer : جهانیان، سعید ؛ حسینی، مهشید ؛ Corresponding Author : محمودصالحی، مهدی ؛
Journal:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1397 - شماره 9 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 85 to 111 )
Keywords:مدل RFMالگوریتم k-meansحفظ مشتریتحلیل سودآوری مشتریهزینهیابی مبتنی بر فعالیت زمانمبناCustomer Profitability AnalysisDriven Activity Based CostingK,Means AlgorithmRFM modeltimecustomer retentionمشتریمشتریانمشـتریهزینهمشـتریانبـااطلاعاترستورانسودآوریبـه
-
8.
Writer : کرمی، حمید ؛ بیژنی، سعید ؛ بیاتی، محمدعلی ؛
Journal:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره 11 (11 page(s) - From 1 to 11 )
Keywords:مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیحفظ مشتریCustomer Attractioncustomercustomer retention
-
9.
Writer : سیدی، سیده سمانه ؛ درودی، ابوالفضل ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 46 (جلد اول) (15 page(s) - From 1 to 15 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریشرکت کاریابیخدمات B2Bخدمات B2Cحفظ مشتریRecruitment AgencyB2B ServicesB2C ServicesCustomer relationship managementcustomer retention
-
10.
Corresponding Author : عباسیان، محمد ؛ Writer : صحت، سعید ؛
Journal:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1400-شماره 2 Ranking C (Azad University (27 page(s) - From 6 to 32 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتری پایدارمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایداررضایت مشتریاعتماد مشتریحفظ مشتریcustomer retentioncustomer satisfactionSustainable Customer Relationship ManagementSustainable Electronic Customer Relationship ManagementCustomer Trust
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (2 Article)
- بین المللی (1 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)