keyword Quality of Services / (33 Article)
- Sort by
- Date
-
11.
Writer : گیلاسی، حمید رضا ؛ علی اصغر زاده، اکبر ؛ ملکی، محمد رضا ؛ نزادی نیاسر، مریم ؛ Corresponding Author : میدانی، زهرا ؛
Journal:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»بهار 1393، دوره پنجم - شماره 1 (11 page(s) - From 1 to 11 )
Keywords:ارزیابیکیفیت خدماتدانشگاه علوم پزشکی کاشانمدل الگوی تعالی EFQMدانشکده پیراپزشکیCollege of Allied Health ProfessionsKashan Medical UniversityQuality of ServicesEFQM Excellence ModelEvaluation
-
12.
Writer : Taghi Livari، Naser ؛
Journal:Journal of Management and Accounting Studies»June 2015, Volume 3 - Number 2 (8 page(s) - From 32 to 39 )
Keywords:servicesPublic SectorSocial Security OrganizationQuality of ServicesGarvin Model
-
13.
Writer : معینی طباطبایی، سیدحامد ؛ آدابی، حمیدرضا ؛
Journal:مطالعات مدیریت شهری»زمستان 1394 - شماره 24 (14 page(s) - From 33 to 46 )
Keywords:کیفیت ارائه خدماتسازمان پاسخگوی سریع (FRO)شهرداری منطقه 14Quality of ServicesFast Response OrganizationThe Municipality of District 14
-
14.
Corresponding Author : بیرامی ایگدر، جمال الدین ؛ Writer : جلالی فراهانی، مجید ؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
Journal:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1394 - شماره 24 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 127 to 139 )
Keywords:کیفیت خدماترضایتمندیتماشاگرانرفتار شهروندیابعاد کیفیتSpectatorsDimensions of qualitycitizenship behaviorQuality of ServicesSatisfaction
-
15.
Writer : خشوعی، سالومه ؛ میرحسینی، زهره ؛
Journal:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»بهار 1395، سال سوم - شماره 1 (10 page(s) - From 77 to 86 )
Keywords:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتتحلیل شکافنهادکتابخانههای عمومیلایب کوآلpublic librariesQuality of Servicesgap analysisPublic Libraries Foundation in IranLibQUAL
-
16.
Writer : نیکنام، مژگان ؛ نیکخواه، محمد ؛ فضلی خوانی، منوچهر ؛ مرادی، محمود ؛
Journal:مهارت آموزی»بهار 1396 - شماره 19 (22 page(s) - From 95 to 116 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریآموزش فنی و حرفهایحفظ مشتریانادراک سودمندی آموزشقیمت رقابتی.: Technical and vocational training (TVT)Customers retentionPercieved usefulness of trainingCompetitive feeQuality of Servicescustomer satisfactionحفظو
-
17.
Writer : مظفری، محمد مهدی ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 81 to 97 )
Keywords:صنعت بانکداریکیفیت خدماتچابکیbanking industryQuality of Servicesagilityکارکنانمشتریانسیستمسازمان
-
18.
Writer : هنرمند، مجید ؛ مقدسی، مهرزاد ؛ میر حسینی، سید محمد علی ؛
Journal:مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی»تابستان 1396، دوره دوم - شماره 2 (11 page(s) - From 79 to 89 )
Keywords:عوامل اقتصادیﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮان ﻓﻮﺗﺒﺎلﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎتﻧﯿﺎزﻫﺎ و اﻧﺘﻈﺎراتﻋﻮاﻣﻞ رﻓﺎﻫﯽSpectatorsNeeds and ExpectationsWelfare FactorsEconomic factorsQuality of Services
-
19.
Writer : آریانی، ابراهیم ؛ معینیکیا، مهدی ؛ حسینی، سیده هاجر ؛
Journal:رویش روان شناسی»اردیبهشت 1397 - شماره 23 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 17 to 40 )
Keywords:دانشجویانآموزش الکترونیکیکیفیت خدماتراهبردهای انگیزشیخدمات پشتیبانیQuality of Servicese learningMotivational StrategiesSupport servicesuniversity studentsآموزش
-
20.
Writer : اسماعیل زاده، حسن ؛ هرایینی، مصطفی ؛ بهرامی، مهرداد ؛
Journal:جغرافیا و برنامه ریزی»زمستان 1397 - شماره 66 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 1 to 21 )
Keywords:کیفیت خدماتمدل سروکوالگردشگری شهریرضایت گردشگرمحله درکهDarakehQuality of ServicesServqual Modelurban tourismTourist Satisfaction
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (7 Article)
- ب (6 Article)
- A (2 Article)
- B (1 Article)
- الف (1 Article)