keyword Quality of Services / (34 Article)
- Sort by
- Date
-
11.
Writer : فرجاد، جلال ؛ وحدت زاد، محمد علی ؛
Journal:جغرافيا و روابط انساني»بهار 1398 - شماره 4 (25 page(s) - From 163 to 187 )
Keywords:کیفیت خدماتانتظارات مشتریدفاتر خدمات مسافرتی و گردشگریCustomer ExpectationsTravel agencies officesQuality of Servicesگردشگریانتظاراتخدماتدفاتر خدمات مسافرتی
-
12.
Corresponding Author : محبی تبار، فریده ؛ Writer : میرحسینی، زهره ؛ غفاری، سعید ؛
Journal:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»زمستان 1397، سال پنجم - شماره 4 (7 page(s) - From 41 to 47 )
Keywords:کتابدارانهوش هیجانیکیفیت خدماتکتابخانه دانشگاهی- خدماتدانشگاه بینالمللی امام خمینی (ره)Imam khomaini International Universityemotional intelligenceserviceslibrariansQuality of ServicesUniversity library
-
13.
Corresponding Author : Arshiha، Azam Sadat ؛ Writer : Hamzeh، Farhad ؛
Journal:Tourism and Hospitality Research»Winter 2018, Volume 5 - Number 2 Ranking B (Azad University (12 page(s) - From 49 to 60 )
Keywords:IranTourismSatisfactionQuality of ServicesGerman tourists
-
14.
Writer : اسماعیل زاده، حسن ؛ هرایینی، مصطفی ؛ بهرامی، مهرداد ؛
Journal:جغرافیا و برنامه ریزی»زمستان 1397 - شماره 66 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 1 to 21 )
Keywords:کیفیت خدماتمدل سروکوالگردشگری شهریرضایت گردشگرمحله درکهDarakehQuality of ServicesServqual Modelurban tourismTourist Satisfaction
-
15.
Writer : محمدی، ریحانه ؛ کامران، فریده ؛ دمرچی، زینب ؛
Journal:مدیریت سلامت»زمستان 1397 - شماره 74 Ranking Science-Research (Ministry of Health/ISC (14 page(s) - From 101 to 114 )
Keywords:ایرانکیفیت خدماتمدل سروکوالتوانبخشیگفتاردرمانیQuality of ServicesServqual ModelSpeech Therapy 1.. 2. . 3.ایران؛
-
16.
Writer : آریانی، ابراهیم ؛ معینیکیا، مهدی ؛ حسینی، سیده هاجر ؛
Journal:رویش روان شناسی»اردیبهشت 1397 - شماره 23 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 17 to 40 )
Keywords:دانشجویانآموزش الکترونیکیکیفیت خدماتراهبردهای انگیزشیخدمات پشتیبانیQuality of Servicese learningMotivational StrategiesSupport servicesuniversity studentsآموزش
-
17.
Writer : هنرمند، مجید ؛ مقدسی، مهرزاد ؛ میر حسینی، سید محمد علی ؛
Journal:مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی»تابستان 1396، دوره دوم - شماره 2 (11 page(s) - From 79 to 89 )
Keywords:عوامل اقتصادیﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮان ﻓﻮﺗﺒﺎلﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎتﻧﯿﺎزﻫﺎ و اﻧﺘﻈﺎراتﻋﻮاﻣﻞ رﻓﺎﻫﯽSpectatorsNeeds and ExpectationsWelfare FactorsEconomic factorsQuality of Services
-
18.
Writer : مظفری، محمد مهدی ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 81 to 97 )
Keywords:صنعت بانکداریکیفیت خدماتچابکیbanking industryQuality of Servicesagilityکارکنانمشتریانسیستمسازمان
-
19.
Writer : نیکنام، مژگان ؛ نیکخواه، محمد ؛ فضلی خوانی، منوچهر ؛ مرادی، محمود ؛
Journal:مهارت آموزی»بهار 1396 - شماره 19 (22 page(s) - From 95 to 116 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریآموزش فنی و حرفهایحفظ مشتریانادراک سودمندی آموزشقیمت رقابتی.: Technical and vocational training (TVT)Customers retentionPercieved usefulness of trainingCompetitive feeQuality of Servicescustomer satisfactionحفظو
-
20.
Writer : خشوعی، سالومه ؛ میرحسینی، زهره ؛
Journal:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»بهار 1395، سال سوم - شماره 1 (10 page(s) - From 77 to 86 )
Keywords:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتتحلیل شکافنهادکتابخانههای عمومیلایب کوآلpublic librariesQuality of Servicesgap analysisPublic Libraries Foundation in IranLibQUAL
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (7 Article)
- ب (6 Article)
- الف (2 Article)