تابستان 1396 - شماره 10 (جلد 1)
-
Corresponding Author : محمدي، زهرا ؛ Writer : صفرنيا، حسن ؛
(8 page(s) - From 1 to 8 )
Keywords:اخلاقآمیخته بازاریابیاعتماد مشتریاخلاقیات بازاریابی
-
Corresponding Author : عقیلی، رضا ؛ Writer : فدایی، شقایق ؛ پسند، فاطمه ؛ یدالهی، فرشته ؛ سلامی، معصومه ؛
(9 page(s) - From 9 to 17 )
-
Corresponding Author : ثناگوی محرر، غلامرضا ؛ Writer : ناظری، الهه ؛ فيروزي جهانتيغ، ام البنين ؛
(12 page(s) - From 18 to 29 )
-
Corresponding Author : حسن زاده سورشجاني، رضا ؛ Writer : عقیلی، رضا ؛ اسلامی، معصومه ؛ فدایی، شقایق ؛
(6 page(s) - From 30 to 35 )
Keywords:رسانهیادگیریدانش آموزانرسانه آموزشی
-
Corresponding Author : عقیلی، رضا ؛ Writer : اسلامی، معصومه ؛ یدالهی، فرشته ؛ پسند، فاطمه ؛ فدایی، شقایق ؛
(14 page(s) - From 36 to 49 )
-
Corresponding Author : فدايي ده چشمه، شقايق ؛ Writer : اسلامی، معصومه ؛ عقیلی، رضا ؛
(10 page(s) - From 50 to 59 )
-
Writer : فدایی، شقایق ؛ اسلامی، معصومه ؛ عقیلی، رضا ؛ Corresponding Author : حسن زاده، رضا ؛
(7 page(s) - From 60 to 66 )
-
Corresponding Author : گلستانی بخت، طاهره ؛
(10 page(s) - From 67 to 76 )
-
Corresponding Author : سرخه، محمود ؛ Writer : برزگر، اکبر ؛
(9 page(s) - From 77 to 85 )
-
Corresponding Author : حسيني، سيد محمد ؛
(16 page(s) - From 86 to 101 )
Keywords:کیفیت زندگی کاریمهارت های ارتباطیکنترل عاطفیدریافت و ارسال پیامگوش کردن فعال
-
Corresponding Author : محسنی، بابک ؛
(14 page(s) - From 102 to 115 )
Keywords:داوریشرط داوریقراردادهای تجاری بین المللیاستقلل شرط داوری
-
Corresponding Author : محسني مياندوآب، بابک ؛
(11 page(s) - From 116 to 126 )
-
Corresponding Author : گلاب کش، مهران ؛
(17 page(s) - From 127 to 143 )
Keywords:پایگاه دادهتوسعه رسانه های اجتماعی موجب تغییر سبک بسیاری از زمینه های فعالیت در جامعه شده است. این استقبال و استمرار استفاده از رسانه های اجتماعی به دلیل برخوردار بودن رسانه های اجتماعی از ویژگی هایی است که آن را منحصر به فرد کرده است. به منظور شناسایی این خصوصیات و کسب آگاهی از شیوه اثرگذاری این خصوصیات بر یکدیگردر این پژوهش ابتدا به ارائه مفهوم رسانه های اجتماعی و سپس بررسی مطالعات صورت گرفته پرداخته شده است. سپس خصوصیات اصلی رسانه های اجتماعی با استفاده از مقالت و مطالعات صورت گرفته استخراج شده است. بر اساس این مطالعات ٨ ویژگی اصلی شناسایی شده عبارتند از ارتباطات آزادبدون هزینهاشتراک گذاری علقه مندیترکیب سازی های جدیداضافه کردن ویژگیتنظیم قوانین و حق انتخاب. در ادامه با استفاده از نظر ٢٥ نفر از متخصصان و خبرگان صاحب نظر در عرصه رسانه های اجتماعی و مدیریت رسانه و بهره گیر