![31](/view/entityimage/pageimage/cmd.gif?articleid=1307045&number=51&pagenumber=31&language=fa)
نویسنده: مهاجری، میترا ؛ روستا، احمد ؛ حسینی، محمود ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛
چشم انداز مدیریت بازرگانی تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 31 تا 47 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/DBH.gif)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری وفاداری ارزش مشتری عوامل بازدارنده جابجایی مشتری
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![31](/view/entityimage/pageimage/cmd.gif?articleid=1307045&number=51&pagenumber=31&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.