![13](/view/entityimage/pageimage/cmd.gif?articleid=1307113&number=58&pagenumber=13&language=fa)
نویسنده: شیوا، آیدا ؛ آقازاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
چشم انداز مدیریت بازرگانی بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 13 تا 32 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/DBH.gif)
کلیدواژه ها: صنایع غذایی عملکرد بنگاه دوگانگی بازارگرایی دوگانگی نوآوری
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![13](/view/entityimage/pageimage/cmd.gif?articleid=1307113&number=58&pagenumber=13&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.