موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 17 |
میان رشته ای 8 |
حسابداری 5 |
اقتصاد 3 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 34 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
علمی-ترویجی 1 |
-
11.
نویسنده : احمدی مقدم، ریحانه ؛ نویسنده مسئول : صادقی، تورج ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1396 - شماره 3 (12 صفحه - از 170 تا 181 )
کلیدواژه ها:ارزیابیسرمایه اجتماعیاعتبار اسنادیcrmضعف مدیریتمدیریت اجرایی غیر متمرکزتیم تخصصی ارزیابیاستان خراسان رضوی
-
12.
نویسنده : عرب نژاد، مهدی ؛ صادقی، تورج ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (19 صفحه - از 114 تا 132 )
کلیدواژه ها:برندتعهد به برنداعتماد برندرضایت برندارتباطات برندارتباطاتمشتریاعتمادرضایتتعهدمشتریانروابط برند مصرفکنندهرضایت مشتری
-
13.
نویسنده : حافظی، زینب ؛ صادقی، تورج ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (9 صفحه - از 219 تا 227 )
کلیدواژه ها:تبلیغات اینترنتیتبلیغات تلویزیونیﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیتبلیغات مکتوبتبلیغاترسانهای
-
14.
نویسنده : الهامی، اسما ؛ صادقی، تورج ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 7 (18 صفحه - از 177 تا 194 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیعملکرد صادراتیشرکت های کوچک و متوسطنوآوریریسکپیشگامیفرضیهپژوهشکار
-
15.
نویسنده : سادات حسینیان، سیدرسول ؛ صادقی، تورج ؛ زنده دل، احمد ؛
مجله:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (11 صفحه - از 146 تا 156 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری به نام تجاریبازاریابی دهان به دهان یا تبلیغ دهان به دهانکارکنان
-
16.
نویسنده : سادات حسینیان، سید رسول ؛ صادقی، تورج ؛ زنده دل، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (11 صفحه - از 146 تا 156 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری به نام تجاریبازاریابی دهان به دهان یا تبلیغ دهان به دهانکارکناناشتراک دانش
-
17.
نویسنده : فتوحی، مرتضی ؛ صادقی، تورج ؛ نجفی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1395 - شماره 3 (17 صفحه - از 133 تا 149 )
کلیدواژه ها:سیستم اطلاعاتیالگوهای و روش های ارزشیابیارزشیابیسیستمارزشکاربرمدلارزیابیرضایت کاربرکیفیت
-
18.
نویسنده : خزایی، سپیده ؛ صادقی، تورج ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/3 (12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهتبلیغات بازرگانیتکنیک آیداجلب توجهایجاد علاقهتحریک تمایلسوق دادن به خریداثر بخشی تبلیغات و تبلیغات اثربخش
-
19.
نویسنده : صادقی، تورج ؛ دیهیم، جواد ؛ فتوحی، مرتضی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/2 (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:فناوریمدیرانکیفیتسیستم های اطلاعاتیتصمیم گیریسازمان آموزشیاطلاعاتسیستم اطلاعات مدیریتفناوری اطلاعاتسیستمسیستم پشتیبانی تصمیمتصمیمگیری مدیران
-
20.
نویسنده : صادقی، تورج ؛ بختیاری فایندری، منصوره ؛ نویدبخش، سیما ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (10 صفحه - از 100 تا 109 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتتغییرنظام آموزشییاددهییادگیری.فناوری اطلاعات و ارتباطاتآموزشتکنولوژی اطلاعاتتکنولوژی اطلاعات و ارتباطاتتکنولوژیفناوری اطلاعاتی و ارتباطیمعلماندانش