کلیدواژه رضايت برند / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : امینیراد، سید حسین ؛ مقدم ضیابری، سید مهرداد ؛ نویسنده مسئول : علیپور، شیداله ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1401 - شماره 20 (29 صفحه - از 176 تا 204 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندارزش درک شدهوفاداری برندهویت برندرضایت برندتعهد برندهتلاستان مازندرانهویتمشتریمدلارزش ویژهاعتماد
-
2.
نویسنده مسئول : مهدیه، امید ؛ نویسنده : پیرایش، رضا ؛ بابلی، مینو ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 46 تا 61 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریرویگردانی مشتریرضایت برندهزینه جابجایی
-
3.
نویسنده مسئول : قلی پور، نگار ؛ نویسنده : ربیعی زاده، علیرضا ؛ عیدی، حسین ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1399 - شماره 48 ، ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 123 تا 136 )
کلیدواژه ها:هویتبازاریابیوفاداریرضایت برندبشارت برندتبلیغات و کالاهای ورزشی
-
4.
بررسی رابطه بین وفاداری برند، رضایت برند ، تبلیغات شفاهی و ارزش ویژه برند(مطالعه موردی : بستنی میهن)
نویسنده : سلیمی زاویه، سیدقاسم ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1396 - شماره 6 (15 صفحه - از 37 تا 51 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریتبلیغات شفاهیارزش ویژه برندوفاداری برندرضایت برندرضایتوفاداریارزش ویژهمشتریانبازاریابیمدلتبلیغات شفاهی مثبتآزمون
-
5.
نویسنده : عرب نژاد، مهدی ؛ صادقی، تورج ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (19 صفحه - از 114 تا 132 )
کلیدواژه ها:برندتعهد به برنداعتماد برندرضایت برندارتباطات برندارتباطاتمشتریاعتمادرضایتتعهدمشتریانروابط برند مصرفکنندهرضایت مشتری
-
6.
نویسنده : فیض، داود ؛ فارسی زاده، حسین ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 183 تا 200 )
کلیدواژه ها:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضايت برندارزش درکشدهمشتریوفاداریرضایتبازارمشتریانپژوهشاعتمادوفاداری مشتری
-
7.
نویسنده : مودی، داود ؛ میر کاظمی، سیده عذرا ؛ وحدانی، محسن ؛
مجله:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1394 - شماره 9 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضایت برندکفش ورزشیمشتریوفاداریمشتریانرضایتاعتمادوفاداری مشتریرضایت مشتریهمکارانوفاداری مشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)