موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 33 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 3 |
تربیت بدنی 2 |
میان رشته ای 2 |
حوزه سلامت 2 |
علوم تربیتی 2 |
اخلاق 2 |
جغرافیا 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 51 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 21 |
ب 11 |
الف 2 |
ملی 1 |
-
31.
نویسنده : لگزیان، محمد ؛ منصوریان، یزدان ؛ کفاشپور، آذر ؛ فرهادی نژاد، محسن ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:سازمانهای دولتی ایرانمدیریت اثربخششایستگیهای مدیریتیمدیران تازهکارمدیریت در ایران
-
32.
نویسنده : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ لگزیان، محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیبازاریابی رابطهایقرارداد روانشناختیتبادلیرابطهایاشتراکیcommunalمشتریبانکمشتریانکارکنانتعهداتپژوهشسازمان
-
33.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ شکوری، ندا ؛
مجله:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»بهار و تابستان 1394- شماره 17 و 18 ISC (15 صفحه - از 17 تا 31 )
کلیدواژه ها:منابع انسانیتوانمندسازی روانشناختیعوامل موثرشرکت برق انطقه ای خراسان
-
34.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندتبلیغاتمشتریمشتریارزشارزش
-
35.
نویسنده : فرهادی نژاد، محسن ؛ لگزیان، محمد ؛ کفاش پور، آذر ؛ منصوریان، یزدان ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»زمستان 1393 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 55 تا 70 )
کلیدواژه ها:نظریهپردازی دادهبنیادشایستگیهای مدیران دولتیمدیریت اثربخشنظام اداری ایران
-
36.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاش پور، آذر ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندپرستيژ برندتمايزبرندهويتيابی مشتری با برند
-
37.
نویسنده : مهرافروز، مصطفی ؛ مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها:عملکردمشتری گرایینیروی فروشمهارت های فروشفروش گراییتناوبفاعلزبانگروه اسمیردهزبان فارسیطبقهبندیکنشگر
-
38.
نویسنده : محمودی، لیلا ؛ داودی، سید علیرضا ؛ صادقی، تورج ؛ کفاش پور، آذر ؛ یوسف زاده، فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1392، سال هشتم - شماره 19 (26 صفحه - از 67 تا 92 )
-
39.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاش پور، اذر ؛ پوررضا، ملیحه ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1391 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 145 تا 166 )
کلیدواژه ها:گرایش به نوآوریجهت¬گیری استراتژیکمشتری¬مداریرقیب¬مداریهزینه¬گراییقابلیت¬های بازاریابی
-
40.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 51 تا 68 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP)تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA)تحلیل سلسلهمراتبی دلفی فازیمشتریافمشتریانشاخصها