موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 33 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 3 |
تربیت بدنی 2 |
میان رشته ای 2 |
حوزه سلامت 2 |
علوم تربیتی 2 |
اخلاق 2 |
جغرافیا 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 51 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 21 |
ب 11 |
الف 2 |
ملی 1 |
-
41.
بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر. اف. ام. - RFM -
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ توکلی، احمد ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1391 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها:میانگینمدیریت ارتباط با مشتریبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)خوشه بندی کا
-
42.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ حسن نژاد کاشانی، بهزاد ؛ نخچیان، علی ؛
مجله:پژوهش و توسعه فناوری»نیمه دوم 1390 - شماره 5 (22 صفحه - از 120 تا 141 )
کلیدواژه ها:بانکداریارزش ادراک شدهتلفن همراهپایبندیهمراه بانکادراکات ارزش
-
43.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نبی زاده، طاهره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:نگرشجنسیتسرگرمیتبلیغات اینترنتیارزش درک شدهآگاهی بخشیکاربراناطلاعاتمدل
-
44.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ نیاکان، رضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1390 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 97 تا 117 )
کلیدواژه ها:نام ونشان تجاریایجاد نام و نشان تجاریعوامل درون سازماننام و نشان تجاریاطلاعاتسازمانکارکنانمشتریسیستم اطلاعات بازاریابیبازاریابیمدیران
-
45.
نویسنده : مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ ارجمندی نژاد، آفاق ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1389، سال دهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 109 تا 134 )
کلیدواژه ها:ادراک از کیفیت کالااثر کشور مبداعرق ملیقصد خرید
-
46.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ دهنوی، محمد حسین ؛
مجله:پژوهش و توسعه فناوری»نیمه دوم 1389 - شماره 3 (18 صفحه - از 110 تا 127 )
کلیدواژه ها:فردگراییفرهنگ ملیمردسالاریتجارت الکترونیکجمع گراییفاصله قدرتزن سالاریپرهیز از ابهامنگرش بلند مدت و کوتاه مدتمدل فرهنگ ملی هافستد
-
47.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ زنده دل، احمد ؛ نویسنده مسئول : خواجه ای، رزیتا ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1389 - شماره 1 (16 صفحه - از 87 تا 102 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت کیفیت فراگیرهتلبازار محوری
-
48.
نویسنده : مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ حبیبی راد، آرزو ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجله:دانش و توسعه»زمستان 1388 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 126 تا 161 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیخدمات بانکیخوشه بندیبخش بندی بازارمزایای مورد انتظاربانکبازارمشتریانکارکنانمشـتریانوامسارجنت
-
49.
نویسنده : مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ حبیبی راد، آرزو ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجله:اقتصاد پولی، مالی»زمستان 1388، سال شانزدهم - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 126 تا 161 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیخدمات بانکیخوشه بندیبخش بندی بازارمزایای مورد انتظاربانکبانکبازاربازارمشتریانمشتریان
-
50.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛
مجله:پژوهش و توسعه فناوری»زمستان 1388 - شماره 1 (21 صفحه - از 68 تا 88 )
کلیدواژه ها:پورتالاتوماسیونانتشار اطلاعاتخدمات جامعتبادلات کاملمحدود