موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 8 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 5 |
الف 2 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ علیپور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 625 تا 646 )
کلیدواژه ها:تعاملروش کیورسانههای اجتماعیلینکدینکسبوکارهای بنگاهبهبنگاهبنگاهمشتریشناساییمشتریانبـه
-
2.
نویسنده : فیض، داوود ؛ علی پور، سیما ؛ نویسنده مسئول : اصغری نجیب، مریم ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم (19 صفحه - از 95 تا 113 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بینالمللتحریمنظریه داده بنیادصادراتسیاسیشرایط تحریماقتصادی
-
3.
نویسنده : فیض، داوود ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ علی پور، سیما ؛ نویسنده مسئول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 183 تا 211 )
کلیدواژه ها:واقعیت مجازینقشه همدلی مشتریویدئوگرافیمشتریتبلیغاتفیلممشتریانویدئویی
-
4.
نویسنده مسئول : فیض، داود ؛ نویسنده : علی پور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 13 تا 42 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنتنوگرافیASMRپرسونای برندهـاهــابــابـهبـابــربرنـدبــه
-
5.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ نویسنده مسئول : علی پور، سیما ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 183 تا 206 )
کلیدواژه ها:بینالمللیسازیپلتفرمکسبوکار B2Bدیجیتالاطلاعاتکاربربازارکدشبکه
-
6.
نویسنده : رستگار، عباسعلی ؛ علی پور، سیما ؛ نویسنده مسئول : اصغری نجیب، مریم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره جدید - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 144 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت وبسایتقصد خرید مجددخرید لذتجویانهحراج آنلاینحراج آنلاین
-
7.
نویسنده : فیض، داوود ؛ علی پور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ زارعی، عظیم ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 47 تا 64 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمهکرشدپلتفرم باسلامبحران ویروس کووید 19
-
8.
نویسنده : پروری، پیمان ؛ سهرابی، روح الله ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1394 - شماره 74 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 61 تا 71 )
کلیدواژه ها:هویت برندتصویر ذهنی از برندتبلیغات دهان به دهانخرید مجدد