موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 20 |
میان رشته ای 9 |
علوم اجتماعی 5 |
اقتصاد 3 |
حسابداری 3 |
علوم تربیتی 3 |
اخلاق 2 |
حوزه سلامت 1 |
جغرافیا 1 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 48 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 16 |
الف 3 |
ملی 1 |
بین المللی 1 |
-
41.
نویسنده : میجانی، میترا ؛ جمشیدی، داریوش ؛ نویسنده مسئول : روستا، علیرضا ؛
مجله:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1400، دوره دهم - شماره 4 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (30 صفحه - از 113 تا 142 )
کلیدواژه ها:تجربه برندحسادت برندتبلیغات دهان به دهاناعتیاد به برندخرید مجدد لوکس
-
42.
نویسنده : بیگ مرادی، رضا ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛ نویسنده مسئول : روستا، علیرضا ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»زمستان 1399 - شماره 43 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 223 تا 240 )
کلیدواژه ها:وفاداریمقاصد گردشگریجزیره کیششخصیت برند
-
43.
نویسنده : بیگ مرادی، رضا ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛ نویسنده مسئول : روستا، علیرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 172 تا 196 )
کلیدواژه ها:بازاریابیوفاداری مشتریانشخصیت برندصنعت لوازم خانگی
-
44.
نویسنده : روستا، علیرضا ؛ سیدابوالحسن، پریسا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (21 صفحه - از 198 تا 218 )
کلیدواژه ها:ﺑﻬﯿﻨﻪ ﮐﺎوي ﻋﻮاﻣﻞ ﮐﻠﯿﺪي ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ٣ ﻧﻤﻮدار ﻋﻨﮑﺒﻮﺗﯽ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاري ﺧﺎﻟﺺ ﺛﺮوت ﺻﺎﺣﺒﺎن ﺳﻬﺎم٤ ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ درﺻﺪ رﺷﺪ ﺛﺮوت ﺻﺎﺣﺒﺎن ﺳﻬﺎم ﺗﻼﻓﯽ اﻓﮑﺎر.
-
45.
نویسنده : بیگ زاده، امیر حسین ؛ نعامی، عبداله ؛ روستا، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عسکری، احمد ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1398 - شماره 24 (15 صفحه - از 50 تا 64 )
کلیدواژه ها:بازاریابی پارتیزانیتئوری مبتنی بر دادههاکسبوکارهای کوچک و متوسطبازاریابی چریکی
-
46.
نویسنده : روستا، علیرضا ؛ صادقیان، نرگس ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 16 (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ویژه برندبازارهای صنعتی
-
47.
نویسنده : روستا، علیرضا ؛ اخلاقی، احمد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 16 (22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها:تعهدقابلیت اعتمادمسئولیت اجتماعیشهرت برندبازارهای صنعتیرضایمندی مشتری
-
48.
نویسنده : خبره، علی ؛ روستا، علیرضا ؛ مهتدی، رضا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 16 (14 صفحه - از 197 تا 210 )
کلیدواژه ها:نوآوری بازاریابیسرمایه مشتریان کلیدیتسهیم دانش بازاریابی