کلیدواژه اپراتورهای تلفن همراه / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : کمالی سراج، بیتا ؛ نویسنده : بامداد صوفی، جهانیار ؛ الیاسی، مهدی ؛ کزازی، ابولفضل ؛
مجله:مدیریت نوآوری»تابستان 1401 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 73 تا 103 )
کلیدواژه ها:مدل کسب و کاراپراتورهای تلفن همراهمدل پابرجاموبایل باند پهن
-
2.
نویسنده : فرتاش، کیارش ؛ رحیمی سالکده، نیما ؛ اسکندری، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : خیاطیان یزدی، محمدصادق ؛
مجله:بهبود مدیریت»بهار 1401 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:کد دستوریخدمات پرداختUSSDکاربرد و توسعه فناوریتلفنهمراهفناوریکاربرانبانکاپراتورهای تلفن همراه
-
3.
نویسنده : حسینی، سیدصمد ؛ قلی زاده، محمدرضا ؛ قلی زاده، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : فاریابی، محمد ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1399 - شماره 11 (16 صفحه - از 135 تا 150 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریتصویر شرکتقیمت منصفانه ادراک شدهاپراتورهای تلفن همراه
-
4.
نویسنده : حسنی پارسا، مجید ؛ الیاسی، مهدی ؛ طباطبائیان، سید حبیباله ؛ حنفیزاده، پیام ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1397 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 441 تا 460 )
کلیدواژه ها:ایرانالگوی فرآیندیاپراتورهای تلفن همراهتوسعه خدمت جدیدمطالعه چندموردی
-
5.
نویسنده : رجبی، ابوالقاسم ؛
مجموعه مقالات:گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)»تیر 1397 (22 صفحه)
کلیدواژه ها:اپراتورهای تلفن همراهخلاهای قانونیخدمات ارزش افزوده تلفن همراه
-
6.
نویسنده : نامدار زنگنه، سودابه ؛ ناصری، فروزان ؛ قهقایی، آرزو ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1395 - شماره 15 (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:کیفیترضایت مشتریپذیرش نوآوریاپراتورهای تلفن همراهاپراتورهای تلفن همراهکاربرانخدماتکیفیت خدمات
-
7.
نویسنده : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 23 تا 44 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتبار برنداپراتورهای تلفن همراهارتباطات برندتصویر ذهنی مشترکین برندمشتریبرنـدمشتریانوفاداریاعتبارتبلیغات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)