کلیدواژه آگاهی برند / (27 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ نویسنده مسئول : مشبکی، اصغر ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (49 صفحه - از 3 تا 51 )
کلیدواژه ها:هوشیاری برندحساسیت برندقومگرایی مصرفی و رفتار خریدآگاهی برندبرنـدمصــرفهــابـهبــربـاهـاخریـد
-
12.
نویسنده : عابدی، حسین ؛ وکیلباشی، مونا ؛ جناقی باف، فهیمه ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تیر 1398، سال دوم - شماره 5 (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:هوش فرهنگیتصویر برندارزش ویژه برندوفاداری برندآگاهی برندکیفیت برند
-
13.
نویسنده : کیان فر، ام البنین ؛ محقق، نادر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (17 صفحه - از 343 تا 359 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری برنداعتماد برندآگاهی برندبیمه ایران
-
14.
نویسنده : حمیدی، سارا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (20 صفحه - از 1574 تا 1593 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندعشق به برندآگاهی برندفعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی
-
15.
نویسنده : متین نژاد، علی ؛ اخلاصمند فرد، شیما ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره چهارم- شماره 4 (جلد اول) (9 صفحه - از 175 تا 183 )
کلیدواژه ها:تعهدتصویر برندآگاهی برندتبلیغات دهان به دهانفعالیت های بازاریابی شبکه اجتماعیبازاریابی شبکه اجتماعیمشتریانفعالیتبازاریابی رسانههای اجتماعیتصویر
-
16.
نویسنده : سندالی، وفا ؛ نایب زاده، شهناز ؛ داوودی، ابوالفضل ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 11 (18 صفحه - از 439 تا 456 )
کلیدواژه ها:تصویر برندارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندآگاهی برندنگرش برند
-
17.
نویسنده : باقر اطونی، اشین ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 12 (12 صفحه - از 15 تا 26 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برندآمیخته رسانهآگاهی برند
-
18.
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین ؛ نویسنده مسئول : علیزاده، ابوالفضل ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:عملکردوفاداری برندآگاهی برندارزش ویژه برند آنلاین
-
19.
نویسنده : نظری، محمد ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (11 صفحه - از 239 تا 249 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برندتداعی برندآگاهی برند
-
20.
نویسنده : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 515 تا 529 )
کلیدواژه ها:ارزش برندوفاداری برندآگاهی برندپوشاک ورزشیکیفیت ادراکشده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (4 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)