کلیدواژه آگاهی برند / (27 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : محمودی پاچال، زینب ؛ باشکوه اجیرلو، محمد ؛ نویسنده مسئول : زارعی، قاسم ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1396 - شماره 12 ، الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 116 تا 138 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندکیفیت برند
-
22.
نویسنده : رضایی، مونا ؛ ملانوروزی، کیوان ؛ نویسنده مسئول : هنری، حبیب ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 17 ، ب (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 25 تا 33 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریمدل رگرسیونیتصویر برندارزش ویژۀ برندآگاهی برند
-
23.
نویسنده : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندارتباط با برند
-
24.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ قلی پور، بهروز ؛ عباسی، حامد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1395، سال دهم - شماره30 (12 صفحه - از 19 تا 30 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتصویر برندارزش ویژه برندآگاهی برندمحبوبیت برندوفادرای برند
-
25.
نویسنده : بیجاده، محمد ؛ آقاجانی، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1394، دوره اول - شماره 1 (11 صفحه - از 117 تا 127 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانوفاداری به برندآگاهی برندبرند تجاریمشترینام تجاریعملکرد بانکمشتریانآزمون
-
26.
نویسنده : کریمیان، مجتبی ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 169 تا 182 )
کلیدواژه ها:تداعی برندارزش ويژه برندطنين برندآگاهی برندبرتری برندپاسخ احساسی به برندهويت سازی با برنددانشگاهبرندسازیدانشجویانمشتریتداعیبرتریارزش ویژه
-
27.
نویسنده : چیرانی، ابراهیم ؛ روشان، سارا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندلوازم خانگیآگاهی برنداستراتژیهای بازاریابی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (4 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)