کلیدواژه بازاریابی سیاسی / (51 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سیاری، سروش ؛ نویسنده : پیری زاده، محمد ؛ رضایی، نکیسا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 183 تا 208 )
کلیدواژه ها:سیاستمطالعات علم سنجیبرند سیاسینقشه دانش برندسازی سیاسیسیاسیبرندسازی سیاسیکلیدواژگانبازاریابی سیاسیپژوهشاحزابدانش
-
2.
نویسنده : صفرزاده پراپری، محمدحسن ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ نویسنده مسئول : قره بیگلو، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (29 صفحه - از 469 تا 497 )
کلیدواژه ها:تبلیغات سیاسیتبلیغاترویکرد ترکیبیانتخابات مجلسبازاریابی سیاسیانتخاباتسیاسیمجلس شورای اسلامیانتخاب
-
3.
نویسنده : گودرزی، عباس ؛ مهربانی، قربانعلی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (18 صفحه - از 910 تا 927 )
کلیدواژه ها:تبلیغات سیاسیرسانه های اجتماعیانتخابات مجلس شورای اسلامیبازاریابی سیاسیجهاد تبیین
-
4.
نویسنده : حسینی، سید حمید ؛ میرابی، وحید رضا ؛ رنجبر، محمد حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (17 صفحه - از 5374 تا 5390 )
کلیدواژه ها:استدلالرفتارشناسیانتخاباتعلوم شناختیبازاریابی سیاسی شناختیسیاسیسـیاسـیمغزبازاریابیعصـباســتبازاریابی سـیاسـی
-
5.
نویسنده مسئول : اکبری، پیمان ؛ نویسنده : احمدی، امیر ؛ حریری، مهدی ؛
مجله:پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران»زمستان 1401 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 31 تا 48 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعینهادهای نظارتیبازاریابی سیاسیقوانین انتخاباتیوفاداری شرکتکنندگان
-
6.
نویسنده : صفرزاده پراپری، محمدحسن ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ نویسنده مسئول : قره بیگلو، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (18 صفحه - از 878 تا 895 )
کلیدواژه ها:انتخاباتبرنامه ریزیبازاریابی سیاسیهدفگذاریسیاسیبازارکاندیداهابرنامهاطلاعاتاستراتژیاحزاب
-
7.
نویسنده : آیتی پور، احسان ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ اسلامبولچی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : رضائی راد، مصطفی ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»مهر 1401 - شماره 23 ISC (18 صفحه - از 531 تا 548 )
کلیدواژه ها:رویکرد کیفی فراترکیبهوش مدیریتی نامزدهای انتخاباتیبازاریابی سیاسیپژوهشاستخراج
-
8.
نویسنده : فتاح پور، محمد حسین ؛ محمدیفر، یوسف ؛ احمدیان، قدرت ؛ نویسنده مسئول : حسین پور، مهدی ؛
مجله:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»تابستان 1401 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 159 تا 182 )
کلیدواژه ها:سیاست خارجیجمهوری اسلامی ایرانقدرت نرمقدرت هوشمندبازاریابی سیاسیقـدرت نـرم جمهوری اسلامی ایرانقدرت نرم جمهوری اسلامیبازاریابی سیاسی بینالمللقدرت نـرم جمهـوری اسـلامی ایـرانقـدرت نـرم جمهـوری اسـلامی ایـران
-
9.
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ متقی، ابراهیم ؛ وکیلزاده، حسن ؛ نویسنده مسئول : سیاری، سروش ؛
مجله:سیاستگذاری عمومی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 134 تا 146 )
کلیدواژه ها:ایرانانتخاباتمرور نظاممندبازاریابی سیاسیمکتب ابزارمحوری
-
10.
نویسنده مسئول : موسوی، سید محمد ؛
مجله:مطالعات بین المللی»تابستان 1401 - شماره 73 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 49 تا 66 )
کلیدواژه ها:استراتژیانتخاباتنظریه بازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (22 مقاله)
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A (1 مقاله)