کلیدواژه تبلیغات دهان به دهان / (83 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
گزارشگر : شکوهی، حمید رضا ؛
مجله:گزارش»آبان 1384 - شماره 168 (2 صفحه - از 40 تا 41 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتانتخاباتتلویزیونتبلیغات دهانبهدهانباوراحمدینژادخاتمیمدرنیسم
-
2.
نویسنده : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ موسوی بصری، سید مسلم ؛ قهاری، بتول ؛ محمودوندی، زهرا ؛
مجله:میثاق مدیران»تیر 1388 - شماره 41 (5 صفحه - از 63 تا 67 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیبازاریابی ویروسیتبلیغات دهان به دهان مثبتتبلیغات دهان به دهان منفیارتباطاتتبلیغات دهانبهدهانبازاریابیمشتریاطلاعات
-
3.
نویسنده : حیدری، محمد سعید ؛
مجله:تدبیر»مهر 1391 - شماره 245 (1 صفحه - از 91 تا 91 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهانبهدهانمکدونالدتوسعهخریدارانرویایی
-
4.
نویسنده : حیدری، محمد سعید ؛
مجله:تدبیر»مهر 1391 - شماره 245 (1 صفحه - از 91 تا 91 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتتبلیغات دهانبهدهانمکدونالدخریداران
-
5.
نویسنده : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 81 تا 106 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریکیفیت رابطهتبلیغات دهان به دهانسهم مشتریاستراتژی های بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مندمشتریاستراتژیهای بازاریابی رابطه مندبانکارتباطاتمشتریان
-
6.
نویسنده : مظلومی سوینی، فرزانه ؛ جابری، اکبر ؛ مرادی، مهدی ؛ خزائی پول، جواد ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی»پاییز و زمستان 1392 ، سال دوم - شماره 6 (21 صفحه - از 19 تا 39 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمقصد گردشگریتبلیغات دهان به دهانگردشگران ورزشی
-
7.
نویسنده : اقازاده، هاشم ؛ هاشمی، محمدصادق ؛ صدری نیا، محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1393 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 177 تا 200 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریتبلیغات دهان به دهانمنافع مصرف¬کننده
-
8.
نویسنده : Manfred Bruhn ؛ Verena Shoenmuller ؛ Daniela B.Schafer ؛ مترجم : شفیعیان، نازیلا ؛
مجله:مدیریت رسانه»آبان 1393 - شماره 8 (20 صفحه - از 67 تا 86 )
کلیدواژه ها:رسانه های اجتماعیتبلیغات دهان به دهانرسانه های سنتیمدیریت نام تجاریروابط بازاریابی
-
9.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ عقیلی، خدیجه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 15 تا 36 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش خدمات درک شدهتبلیغات دهان به دهانراحتی استفاده از خدماتمشتریخدماترضایتمشتریان
-
10.
نویسنده : بهنام، محسن ؛ مدیری، ماهرخ ؛ هاشمی، سیده زهرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندتبلیغات دهان به دهانتداعی برند.مشتریمصرفکنندهمشتریانتداعیخدمات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (20 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (4 مقاله)
- همایش بین المللی (3 مقاله)