کلیدواژه تصویر ذهنی / (128 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : شکوهی بیدهندی، محمد صالح ؛
مجله:منظر»خرداد 1389 - شماره 7 ISC (4 صفحه - از 54 تا 57 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیسيماي شهرسيماي محيطکوين لينچنقشه ذهنیشهرلینچمحیطمحیط شهریمحلهشهرسازی
-
12.
نویسنده : آذری ازغندی، جمشید ؛
مجله:پژوهش ادبیات معاصر جهان»تابستان 1389 - شماره 58 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 5 تا 30 )
کلیدواژه ها:واقعیتهنرآگاهیادبیاتتصویر ذهنینویسندهنفی واقعیت
-
13.
نویسنده : حدادی کوهسار، علی اکبر ؛ غباری بناب، باقر ؛
مجله:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»بهار 1390 - شماره 27 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 289 تا 295 )
کلیدواژه ها:دانشجویانتصویر ذهنی از خداافکار پارانویامانندتصویر ذهنیدانشجویان دانشگاههای علوم پزشکیافکار پارانویا
-
14.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ صفرزاده، حسین ؛ جاویدی حق، مریم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهفروشگاه های زنجیره ایخردهفروشیارزش خرده فروشی
-
15.
نویسنده : کاظمی، مصطفی ؛ پور، سمیرا ؛ سعادت یار، فهیمه سادات ؛ بیطرف، فاطمه ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1390 - شماره 6 ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویرذهنیشهرهای ساحلی دریای خزر
-
16.
نویسنده : عاملی، آنژلا ؛ فخیمی، فرزاد ؛ مصور، شادی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 163 تا 187 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیاعتمادرضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هواپیماییارتباط موثرمشتریوفاداریرضایتمشتریان
-
17.
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیکیفیت فرآیندی خدماتحس گری بازارکیفیت خدمات ادراک شدهکیفیت فنی خدمات
-
18.
نویسنده : میری، سید حسن ؛ امیری، زینب ؛
مجله:مطالعات معماری ایران»بهار و تابستان 1391 - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 97 تا 108 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنینظریه زمینه ایمسکن بازسازی شدهبره سر
-
19.
نویسنده : عماری، حسین ؛ زنده دل، احمد ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1391 - شماره 20 ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندشخصیت برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برندصنعت شکلاتتاثیر واسطه ایارزش ویژهتصویر ذهنیمشتریشکلاتشخصیت
-
20.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ فرهادی نهاد، رومینا ؛
مجله:اندازه گیری تربیتی»تابستان 1391، سال سوم - شماره 8 ISC (24 صفحه - از 109 تا 132 )
کلیدواژه ها:دانشجویانتداعی آزاددانشگاه پیام نورتصویر ذهنی از برندشناساییتصویر ذهنیدانشگاه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (37 مقاله)
- ب (31 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)