کلیدواژه تمایلات رفتاری مشتریان / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ نویسنده : قدیری، زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 ، ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 93 تا 117 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریتمایلات رفتاریتفاوت ادراک شده از خریدادراک از قیمت منصفانهقیمت منصفانهمشتریهواپیماییبلیتمشتریان
-
2.
نویسنده : دریان، رضا ؛ رضوانی، حمیدرضا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 23 (16 صفحه - از 95 تا 110 )
کلیدواژه ها:تمایلات رفتاریمشارکت مشتریفناوری هوشمندتجربه مشتریانمشتریبانکمشتریاناطلاعاتبانک ملی
-
3.
نویسنده : تکه ئی، عبدالقادر ؛ صادقی، علی ؛ زاغیان، سیدحسین ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 9 (20 صفحه - از 209 تا 228 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتصویر ذهنی برندتمایلات رفتاری مشتریانشرکت فرآورده های لبنی صباح
-
4.
نویسنده : مرادی هزاری، رسول ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛ فردی، انسیه ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1396 - شماره 6 (12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها:مشتریاناعتبار برندبرندهای ورزشیتمایلات رفتاریمتغیرهای ادراکیمشتریاعتباربرندهای ورزشیرضایت
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 2 |
نشریه بازاریابی پارس مدیر 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)