کلیدواژه برندهای ورزشی / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دستغیب، سیده راضیه ؛ میرحسینی، سید محمد علی ؛ جمشیدیان، لیلا ؛ نویسنده مسئول : ترک فر، احمد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1400 - شماره 54 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 797 تا 815 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمجازیروانشناختیبرندهای ورزشیآمیختة بازاریابی
-
2.
نویسنده : داوری، مهدی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ نویسنده مسئول : مرسل، باقر ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 111 تا 120 )
کلیدواژه ها:برندهای ورزشیخرید ناگهانیبازاریابی عصبیاشتیاق به برندرفتار خرید ناگهانی خریداران
-
3.
نویسنده : ابهری ساتلو، مهدی ؛ دوستی، مرتضی ؛ نظری، رسول ؛ نویسنده مسئول : تابش، سعید ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1399 - شماره 48 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 259 تا 283 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهخصومتبرندهای ورزشیتصمیمات خریددرگیری ذهنی خرید
-
4.
نویسنده : علی نژاد، سمیه ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1398 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 243 تا 267 )
کلیدواژه ها:تصویر برنداعتماد به برندهویت برندبرندهای ورزشیعشق به برند
-
5.
نویسنده : میرزایی، جواد ؛ حسینی، سیدعماد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 549 تا 564 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانبرندهای ورزشیبازاریابی حسیتجربه برند
-
6.
نویسنده : مرادی هزاری، رسول ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛ فردی، انسیه ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1396 - شماره 6 (12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها:مشتریاناعتبار برندبرندهای ورزشیتمایلات رفتاریمتغیرهای ادراکیمشتریاعتباربرندهای ورزشیرضایت
-
7.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ خداداده، سارا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 187 تا 208 )
کلیدواژه ها:برندهای ورزشیهویتیابی مشتری از برند ورزشیعشق به برند ورزشیتعهد به برند ورزشیوفاداری به برند ورزشیمشتریعشقهویتتعهدبرند ورزشیوفاداریپژوهش
-
8.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1393 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندبرندهای ورزشیعشق به برندهواداری از برند