بهمن و اسفند 1395 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : عرب نرمی، بتول ؛ گودرزی، محمود ؛ سجادی، سیدنصرالله ؛ خبیری، محمد ؛
(22 صفحه - از 17 تا 38 )
کلیدواژه ها:توسعهتلویزیونورزش همگانینظریه برخاسته از داده هاتوسعۀ ورزش همگانیرسانههامصاحبه
-
نویسنده : افتخاری، عذرا ؛ بنار، نوشین ؛ امامی، مینا ؛ منصور صادقی، منیژه ؛
(22 صفحه - از 39 تا 60 )
کلیدواژه ها:فرهنگیاستعدادیابیموانع توسعهوالیبال زنانورزشزنان
-
نویسنده : رمضانی نژاد، رحیم ؛ رحمتی، محمدمهدی ؛ میریوسفی، سیدجلیل ؛ نژاد سجادی، سیداحمد ؛
(18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:توسعه فرهنگیدینیورزش قهرمانیتقویت هویت ملیتوسعه فرهنگ سیاسیاخلاقپژوهش
-
نویسنده : رادی، ادریس ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛ ایزدی، بهزاد ؛
(18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها:نگرشدانشلیگ برتر فوتبال ایرانحامی مالیبازاریابی پنهان
-
نویسنده : محمدی، سردار ؛ اسماعیلی، نرگس ؛ صالحی، نسیم ؛
(16 صفحه - از 97 تا 112 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملی تاییدیبازاریابی ورزشیورزش دانشگاهیکارکنانسواد
-
نویسنده : طریقی، رسول ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ رجبی، حسین ؛
(18 صفحه - از 113 تا 130 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملی تاییدیبازاریابی ورزشیورزش دانشگاهیورزشبازاریابیسیستم اطلاعات بازاریابی
-
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحسین ؛ شکاری، عاطفه ؛ شتاب بوشهری، ناهید ؛
(16 صفحه - از 131 تا 146 )
کلیدواژه ها:خریداعتماد مشتریانتبلیغات دهانبهدهانمشتریمشتریانقصد خریداعتماداعتماد مشتریقصد خرید مشتری
-
نویسنده : دولت یاری، اسماعیل ؛ پورسلطانی زرندی، حسین ؛
(24 صفحه - از 147 تا 170 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتروایی و پایاییمدارس تکواندوجذب نوجوانانتکواندوجذبپرسشنامه
-
نویسنده : نعمتی، نعمت اله ؛
(16 صفحه - از 171 تا 186 )
کلیدواژه ها:لیگ برتر فوتبالعامل اجتماعیحضور تماشاچیانعامل فیزیکی ـ محیطیتماشاگرانپژوهشمدل
-
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ خداداده، سارا ؛
(22 صفحه - از 187 تا 208 )
کلیدواژه ها:برندهای ورزشیهویتیابی مشتری از برند ورزشیعشق به برند ورزشیتعهد به برند ورزشیوفاداری به برند ورزشیمشتریعشقهویتتعهدهویتیابی مشتریبرند ورزشیوفاداریپژوهش