کلیدواژه خدمات پس از فروش / (24 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اصغری زاده، عزت ا ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1381، دوره اول - شماره 2 ISC (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشتجهیزات امانتیتعمیر و نگه د ا ری وارا نتیحمایت از محصولسر ویس مشتریسیستم های صفقراردادهای سر ویس
-
2.
نویسنده : اصغری زاده، عزت الله ؛
مجله:مجتمع آموزش عالی قم»زمستان 1381 - شماره 15 (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشتجهیزات امانتیتعمیر و نگه د ا ری وارا نتیحمایت از محصولسر ویس مشتریسیستم های صفقراردادهای سر ویس
-
3.
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ اصغرپورفاز، علی رضا ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان و پاییز 1382 - شماره 7 و 8 ISC (28 صفحه - از 47 تا 74 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتصمیمگیری چندمعیارهخدمات فروش و تحویلخدمات پس از فروشفرایند تحلیل سلسلهمراتبیمشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتری
-
4.
نویسنده : فطانت، محمد ؛ مقبل باعرض، عباس ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1383 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 80 تا 95 )
کلیدواژه ها:تولید چابکهزینه های لجستیکخدمات پس از فروششبکه زنجیره تامینمدل سازی ریاضی
-
5.
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛ محمدیان، مقدسه ؛ غفوریان، هادی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1385، دوره چهارم - شماره 2 ISC (28 صفحه - از 37 تا 64 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخدمات پس از فروشخدمات قبل از فروششرایط پرداخت وجه کالاویژگیهای کالا
-
6.
نویسنده : وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ مؤتمنی، علی رضا ؛ موسوی دلازیانی، حسین ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 40 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 70 تا 85 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشرضايت مشتريكيفيت خدماتآميخته بازاريابي خدماتصنعت خودروهاي سنگينمشتریمشتریانخودروعناصر آمیخته بازاریابیرضایت مشتریانخدماتخودروهای سنگینبازاریابی خدمات
-
7.
نویسنده : علیپور، مهرداد ؛ حلاج محمدی، محمد ؛ اجاقلو، موسی ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریخدمات پس از فروشوفاداریرسیدگی به شکایاتمشتریمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتریکسب مزیت رقابتی پایدار
-
8.
نویسنده : موسوی، مسعود ؛ خنیفر، حسین ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1393 - شماره 88 ISC (23 صفحه - از 181 تا 203 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخدمات پس از فروشرضایت از خدماتمدل تتراکلاستحلیل تشابهرضایت مشتریانسایپاخدماتکارکنانپژوهشپرسشنامه
-
9.
نویسنده : نصیری، محمد ؛ آخوندزاده نوقابی، الهام ؛ مینایی بیدگلی، بهروز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 231 تا 251 )
کلیدواژه ها:مدیریت روابط با مشتریانخدمات پس از فروششاخص رضایت مشتریقوانین انجمنیمشتریمشتریرضایترضایترضایت مشتریرضایت مشتریمشتریانمشتریان
-
10.
نویسنده : محمد فقیهی، محمد ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ ملکی، حمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 219 تا 237 )
کلیدواژه ها:صادراتقیمتگذاریخدمات پس از فروشکانال توزیعتوانمندیهای بازاریابی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)