کلیدواژه رضایت مشتریان / (203 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : صالحی، نعمان ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : مهرمنش، حسن ؛
مجله:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 182 تا 205 )
کلیدواژه ها:حفظ مشتریفینتک های مالیسامانه بام بانک ملی ایرانرضایت مشتریمشتریفین تکبانک ملی ایرانمشتریانبانکرضایت مشتریان
-
12.
نویسنده : سوهانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 صفحه - از 437 تا 454 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
-
13.
نویسنده : سوهانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (13 صفحه - از 39 تا 51 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برند
-
14.
نویسنده : احمدی سعید، سیده فرناز ؛ هوشیار، وجیهه ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار 1402 - شماره 74 ، ج (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 115 تا 142 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانازدحام ادراک شدهصلاحیت وظیفه کارکنانصلاحیت تعامل کارکناندرخواست از کارکنان
-
15.
نویسنده : خورسندی، اشکان ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (9 صفحه - از 849 تا 857 )
کلیدواژه ها:رقابترضایت مشتریانعملکرد مالیسیستم مدیریت کیفیتایزو 9000
-
16.
نویسنده : صفریان سینی، رضا ؛ بهپور، الهام ؛ نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (14 صفحه - از 94 تا 107 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانتبلیغات شفاهی مثبتارتباط بین کارکنان و مشتریانکارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهد
-
17.
نویسنده مسئول : تکه ئی، عبدالقادر ؛ نویسنده : چقر، محمد ؛ صادقی، علی ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 28 (جلد دوم) (17 صفحه - از 28 تا 44 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستمکیفیت خدمات آنلاینکیفیت خدمات الکترونیک آنلاین
-
18.
نویسنده : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده مسئول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 ، B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیککارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
-
19.
نویسنده مسئول : مشتاقی، پگاه ؛
مجله:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 1 (7 صفحه - از 17 تا 23 )
کلیدواژه ها:نوآوریرضایت مشتریاناستراتژی مدیریت ارتباط با مشتری
-
20.
نویسنده : خلفی، سپیده ؛ بو به رژ، رضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (17 صفحه - از 395 تا 411 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانفروشندهوفاداری مشتریاناعتماد مشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (39 مقاله)
- ب (23 مقاله)
- علمی-ترویجی (11 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (5 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)