کلیدواژه رویگردانی مشتری / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : آقاخانی بزدی لنگری، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : حسنی، علی اکبر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:یادگیری ماشینرویگردانی مشتریالگوریتم درخت تصمیمC5.0 الگوریتم شبکۀ بیزیندادهکاوی
-
2.
نویسنده : فرقانی دهنوی، سید محمد ؛ آذر، عادل ؛ خدیور، آمنه ؛ نویسنده مسئول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 97 تا 128 )
کلیدواژه ها:رویگردانی مشترییادگیری عمیقمدیریت ارتباط با مشتریاستراتژی های حفظ و نگهداشت مشتری
-
3.
نویسنده : عبدالعلی پور، امیرحسین ؛ هدایت زاده، حسام الدین ؛ علی پور، الهام ؛ نویسنده مسئول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 183 تا 203 )
کلیدواژه ها:بوروکراسیرویگردانی مشتریترمیم خدماتاستراتژیهای ترمیم خدماتمشتریرویگردانی مشتریمشتریانبانک
-
4.
نویسنده مسئول : مهدیه، امید ؛ نویسنده : پیرایش، رضا ؛ بابلی، مینو ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 46 تا 61 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریرویگردانی مشتریرضایت برندهزینه جابجایی
-
5.
نویسنده مسئول : شرفی، وحید ؛ نویسنده : شاحسینی، هدی ؛
مجله:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (28 صفحه - از 69 تا 96 )
کلیدواژه ها:رویگردانی مشتریریزش مشتریخشم مشتریتکنیک دلفیتکنیک آراس خاکستر
-
6.
نویسنده : احمدی، سید علی اکبر ؛ خیراتی کازرونی، تورج ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1398 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 47 تا 58 )
کلیدواژه ها:رویگردانی مشتریشبکة بیزینانصراف دانشجوحفظ دانشجوپاسخ خود یادگیرنده
-
7.
نویسنده : بقائی، علی ؛ حسینی، منیره ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1396 - شماره 125 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهرویگردانی مشتریتحلیل و پیشبینی رویگردانیارزشگذاری مشتریانمشتریمشتریانبیمهرویگردانی مشتریمدل
-
8.
نویسنده : کاظمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : حجازی نیا، رویا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (8 صفحه - از 115 تا 122 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترویگردانی مشتریشرکت همراه اول
-
9.
نویسنده : سمیع زاده، رضا ؛ نامدارزنگنه، سودابه ؛ وطن خواه، سحر ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 99 تا 115 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادمدیریت ارتباط با مشتریانشناسایی علل رویگردانینرخ رویگردانی مشتریانموانع رویگردانیمشتریرویگردانی مشتریمدلرضایت مشتریپرسشنامهرویگردانی مشتریان
-
10.
نویسنده : احمدی، سید علی اکبر ؛ کریم زادگان، داوود ؛ خیراتی کازرونی، تورج ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1394 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 217 تا 238 )
کلیدواژه ها:انصرافمدیریت ارتباط با مشتریدادهکاویآموزشیرویگردانی مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (6 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)