کلیدواژه کیفیت خدمات / (824 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
91.
نویسنده : عبدالوند، محمد علی ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ منافی، هانیه ؛
مجله:تازه های جهان بیمه»مرداد شهریور 1389 - شماره 146 (1 صفحه - از 57 تا 57 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهکیفیت خدماتبازارگراییخدمات بیمهبازارمشتری
-
92.
نویسنده : عابسی، سعید ؛ امینی، محمد تقی ؛ کارخانه ای، مریم ؛
مجله:تازه های جهان بیمه»مرداد شهریور 1389 - شماره 146 (1 صفحه - از 58 تا 58 )
کلیدواژه ها:همدلیکیفیتپاسخگوییخدمتاطمینان خاطرقابلیت اعتبارکیفیت خدماتمدل قیاس کیفیت خدماتعوامل محسوسبیمهتجزیه و تحلیل اطلاعاتپرسشنامه
-
93.
نویسنده : حریری، نجلا ؛ شاهوار، شبنم ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 22 تا 39 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریرضایت کاربرانلایب کوآلکتابخانه مرکزی سازمان مدیریت صنعتیکاربرانکتابخانهاطلاعاتسامانهرضایت
-
94.
گزارشگر : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ رجبی پور میبدی، بتول ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 60 تا 77 )
کلیدواژه ها:کتابخانهکیفیت خدماتتحلیل شکافابعاد کیفی خدمتدانشگاه علوم پزشکی یزدمدل تحلیل شکافاطلاعاتخدماتکاربرانانتظارات
-
95.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ قادری، سمیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1389 ، دوره جدید - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 89 تا 115 )
کلیدواژه ها:عدالتخدماتکيفيت خدماتکيفيتکيفيت خدمات بانکيتحليل عامليمعنويت در محيط کارپيامدهاي معنويتپيش نيازهاي معنويتکارکنانمشتریمشتریاناطلاعاتتسهیلاتمدلمعنویت
-
96.
نویسنده : آذر، عادل ؛ رضایی پندری، عباس ؛ جعفری نژاد، نوید ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1389، سال دهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 13 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتTOPSISتئوری مجموعههای فازیمدل شکافدادههای فازی
-
97.
نویسنده : علامه، سید محسن ؛ نکته دان، ایمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت خدماترضایتمندیوفاداریمشتریهتلمشتریانوفاداری مشتری
-
98.
نویسنده : گرجی، محمد باقر ؛ صیامی، سحر ؛ نورائی، فرهاد ؛
مجله:روان شناسی تحلیلی شناختی»پاییز 1389 - شماره 4 (10 صفحه - از 33 تا 42 )
کلیدواژه ها:ادراکاتهمدلیکیفیت خدماتانتظاراتسروکوال
-
99.
نویسنده : سلطان پناه، هیرش ؛ خاکسار، منصور ؛ قصری، محمد کامبیز ؛
مجله:مدیریت بهره وری»پاييز 1389 - شماره 14 ISC (24 صفحه - از 49 تا 72 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیت خدماتمدل سروکوالشکاف کیفیت خدماتخدمات مخابراتیمشتری
-
100.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ یوسفی، جواد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوآلهتلاندازه گیری کیفیت خدمات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (242 مقاله)
- ب (130 مقاله)
- علمی-ترویجی (35 مقاله)
- الف (20 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- د (5 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (16 مقاله)
- همایش ملی (14 مقاله)