کلیدواژه کیفیت خدمات / (809 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
81.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ طاهری دمنه، محسن ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»بهار و تابستان 1389 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 49 تا 78 )
کلیدواژه ها:شبکه های عصبی مصنوعیکيفيت خدماترگرسيونمدل ليب کوال
-
82.
نویسنده : فارسیجانی، حسن ؛ زندی، امید ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1389 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 69 تا 94 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتفرایند تحلیل شبکه یییبرنامه ریزی آرمانی و مدل کیفیت خدمات (سروکوال )
-
83.
نویسنده : صالح نیا، منیره ؛ زارعی محمودآبادی، زهرا ؛
مجله:بانک و اقتصاد»خرداد 1389 - شماره 106 (10 صفحه - از 14 تا 23 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریخدمات بانکیوضعیت موجودوضعیت مطلوببانکمشتریمشتریانقابلیت اطمینانپاسخگویی
-
84.
نویسنده : یونسی فر، سید محمد ؛ محقر، علی ؛ یونسی فر، سید عزیز ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3،4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 19 تا 28 )
کلیدواژه ها:بيمارستانكيفيت خدماتعملكرد سازمانيبازاريابي داخليمشتريان دروني
-
85.
نویسنده : حسینی، محمد ؛ شاکر، حسین ؛ بصیر غفوری، حامد ؛ شکرانه، فرهاد ؛
مجله:مدیریت سلامت»تابستان 1389 - شماره 40 ISC (10 صفحه - از 13 تا 22 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتترومابخش اورژانسمدت اقامتتحلیل زمان سنجیخدمات مراقبت بهداشتی
-
86.
نویسنده : پوراسفدن، قنبرعباس ؛ شجاعی، امیر عباس ؛ نویسنده مسئول : شیری، مهران ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1389 - شماره 1 (12 صفحه - از 32 تا 43 )
کلیدواژه ها:آموزشکیفیت خدماتکیفیترضایت مشتریشرو کوال(serv qual)فرایند تحلیل سلسه مراتبی(ahp)
-
87.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ زنده دل، احمد ؛ نویسنده مسئول : خواجه ای، رزیتا ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1389 - شماره 1 (16 صفحه - از 87 تا 102 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت کیفیت فراگیرهتلبازار محوری
-
88.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ ابوالحسنی، زهرا ؛
مجله:اقتصاد پولی، مالی»تابستان 1389 ، سال هجدهم - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 78 تا 99 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیبازار داخلیمشتری داخلیشکاف های داخلـی کیفیـت خـدماتابـزار اینـت سـروکوالکارکنانمشتریکیفیت خدماتمشتریانکیفیـت خـدماتService
-
89.
نویسنده : سیدجوادین، سیدرضا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ رایج، حمزه ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1389 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 103 تا 120 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترهبری تحولآفرینمدل معادلات ساختاریرفتار شهروندی سازمانیمبادله رهبر پیروآموزش رهبری
-
90.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 88 تا 97 )
کلیدواژه ها:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (242 مقاله)
- ب (127 مقاله)
- علمی-ترویجی (35 مقاله)
- الف (18 مقاله)
- بین المللی (16 مقاله)
- B (16 مقاله)
- A (15 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- ملی (14 مقاله)
- C (9 مقاله)
- A+ (9 مقاله)
- د (5 مقاله)