کلیدواژه کیفیت خدمات / (720 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : حسینی، محمد ؛ شاکر، حسین ؛ بصیر غفوری، حامد ؛ شکرانه، فرهاد ؛
مجله:مدیریت سلامت»تابستان 1389 - شماره 40 ISC (10 صفحه - از 13 تا 22 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتترومابخش اورژانسمدت اقامتتحلیل زمان سنجیخدمات مراقبت بهداشتی
-
52.
نویسنده : پوراسفدن، قنبرعباس ؛ شجاعی، امیر عباس ؛ نویسنده مسئول : شیری، مهران ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1389 - شماره 1 (12 صفحه - از 32 تا 43 )
کلیدواژه ها:آموزشکیفیت خدماتکیفیترضایت مشتریشرو کوال(serv qual)فرایند تحلیل سلسه مراتبی(ahp)
-
53.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ زنده دل، احمد ؛ نویسنده مسئول : خواجه ای، رزیتا ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1389 - شماره 1 (16 صفحه - از 87 تا 102 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت فراگیرهتلبازار محوریکیفیت خدمات
-
54.
نویسنده : سیدجوادین، سیدرضا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ رایج، حمزه ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1389 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 103 تا 120 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترهبری تحولآفرینمدل معادلات ساختاریرفتار شهروندی سازمانیمبادله رهبر پیروآموزش رهبری
-
55.
نویسنده : عبدالوند، محمد علی ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ منافی، هانیه ؛
مجله:تازه های جهان بیمه»مرداد شهریور 1389 - شماره 146 (1 صفحه - از 57 تا 57 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهکیفیت خدماتبازارگراییخدمات بیمهبازارمشتری
-
56.
نویسنده : عابسی، سعید ؛ امینی، محمد تقی ؛ کارخانه ای، مریم ؛
مجله:تازه های جهان بیمه»مرداد شهریور 1389 - شماره 146 (1 صفحه - از 58 تا 58 )
کلیدواژه ها:همدلیکیفیتپاسخگوییخدمتاطمینان خاطرقابلیت اعتبارکیفیت خدماتمدل قیاس کیفیت خدماتعوامل محسوسبیمهتجزیه و تحلیل اطلاعاتپرسشنامه
-
57.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 88 تا 97 )
کلیدواژه ها:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت
-
58.
نویسنده : حریری، نجلا ؛ شاهوار، شبنم ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 22 تا 39 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریرضایت کاربرانلایب کوآلکتابخانه مرکزی سازمان مدیریت صنعتیکاربرانکتابخانهاطلاعاتسامانهرضایت
-
59.
گزارشگر : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ رجبی پور میبدی، بتول ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 60 تا 77 )
کلیدواژه ها:کتابخانهکیفیت خدماتتحلیل شکافابعاد کیفی خدمتدانشگاه علوم پزشکی یزدمدل تحلیل شکافاطلاعاتخدماتکاربرانانتظارات
-
60.
نویسنده : آذر، عادل ؛ رضایی پندری، عباس ؛ جعفری نژاد، نوید ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1389، سال دهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 13 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتTOPSISدادههای فازیتئوری مجموعههای فازیمدل شکاف
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (210 مقاله)
- ب (121 مقاله)
- علمی-ترویجی (28 مقاله)
- B (16 مقاله)
- بین المللی (15 مقاله)
- A (14 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- الف (13 مقاله)
- ملی (12 مقاله)
- C (9 مقاله)
- A+ (8 مقاله)
- د (5 مقاله)