کلیدواژه کیفیت خدمات / (719 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : امین بیدختی، علی اکبر ؛ دیانتی، حمید رضا ؛
مجله:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»تابستان 1388 - شماره 27 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 9 تا 36 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمشتری مداریمشتریرضایترضایتمندی مشتریمشتریانبانکرضایتمندی مشتریانکارکنان
-
32.
نویسنده : سعیداردکانی، سعید ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ زارعیان، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388، دوره اول - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 107 تا 124 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتمشتریانانتظاراتکارکنان بانککارکنانمدل تحلیل شکافکیفیت خدمات بانکی
-
33.
نویسنده : الوانی، مهدی ؛ مقیمی، محمد ؛ حفیظی، روح الله ؛ حمیدی زاده، علی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1388، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبانک ملیمقیاس سیستمی ـ مبادله ای کیفیت خدمات
-
34.
نویسنده : فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ دهقان تفتی، محمدعلی ؛ خان بیوکی، روح اله ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 78 تا 94 )
کلیدواژه ها:بورس اوراق بهادارسروکوآلکيفيت خدماتدفاتر کارگزاریمدل تحليل شکافخدماتمدلادراکات
-
35.
نویسنده : نجفقلینژاد، اعظم ؛ نویسنده مسئول : حسنزاده، محمد ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1388 - شماره 57 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 148 تا 169 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتابزار «لیبکوال»کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس
-
36.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛ کاشانی، صاحب ؛
مجله:پژوهشگر»زمستان 1388 - شماره 16 (12 صفحه - از 47 تا 58 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیکیفیت خدماتخدمتنام تجاریرفتار مشتریانتوسعه نام تجاریخدماتمشتریپاسارگادمشتریان
-
37.
نویسنده : جمشیدی اوانکی، مینا ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ جمشیدی، لیلا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1388، سال اول - شماره 4 (21 صفحه - از 171 تا 191 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمدل سروپرفتعهد عاطفیتعهد مستمرتعهد هنجاری
-
38.
نویسنده : باقرزاده خواجه، مجید ؛ باقرزاده، فاطمه ؛
مجله:آموزش و ارزشیابی»زمستان 1388 - شماره 8 ISC (24 صفحه - از 31 تا 54 )
کلیدواژه ها:فرآیند تحلیل سلسله مراتبیکیفیت خدماتمدل سروکوالکیفیت خدمات آموزش عالیخدماتدانشجویانآموزش عالیتبریزمرکز آموزشیمشتریان
-
39.
نویسنده : عبداله فام، رحیم ؛ ابراهیم پور، داود ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1388 - شماره 5 (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکیفیت گراییارتقای کیفیتکیفیت خدمات آموزشیکارکنانکیفیتکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی
-
40.
نویسنده : مجیدی، عبداله ؛
مجله:پژوهش نامه نظم و امنیت انتظامی»بهار 1389 - شماره 9 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 109 تا 136 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتشهروندی سازمانیپلیس جامعه محورخدمات پلیسـی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (210 مقاله)
- ب (120 مقاله)
- علمی-ترویجی (28 مقاله)
- B (16 مقاله)
- بین المللی (15 مقاله)
- A (14 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- الف (13 مقاله)
- ملی (12 مقاله)
- C (9 مقاله)
- A+ (8 مقاله)
- د (5 مقاله)