کلیدواژه کیفیت خدمات / (809 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : انواری رستمی، علی اصغر ؛ ترابی گودرزی، مریم ؛ علی محمد لو، مسلم ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»پاييز 1384 (ويژه نامه مديريت) - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 53 تا 78 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیمشتریانکارکنانمدل سروکوآلمدل سروپرفمدل سرو ایمپرفمشتریکیفیت خدماتدیدگاه مشتریان
-
22.
نویسنده : گرجی، محمد باقر ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1384 - شماره 80 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 5 تا 36 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعسروکوالیفیتالگوی شکاف خدماتبیمهمدل سروکوالمدیرانکیفیت خدمات
-
23.
نویسنده : احمدی، فریدون ؛ حسینی، سید جمال ؛
مجله:تأمین اجتماعی»بهار 1385 - شماره 24 (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:مدلمدل تحلیل شکافهای پنجگانهء کیفیت خدماتمدل بهبود کیفیت خدمات سازمانیمشتریکیفیت خدماتخدماتمشتریانکارکنانسازمانسنجش
-
24.
نویسنده : جودتی، احمد رضا ؛ جباری بیرامی، حسین ؛ بخشیان، فریبا ؛
مجله:مدیریت سلامت»بهار 1385- شماره 23 ISC (8 صفحه - از 51 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکوچک سازیخدمات بهداشتی و درمانیرضایت از کار پرسنل
-
25.
نویسنده : حاج کریمی، عباسعلی ؛ پیرایش، رضا ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1385، دوره چهارم - شماره 3 و 4 ISC (30 صفحه - از 57 تا 86 )
کلیدواژه ها:اثربخشیکیفیت خدماتاثرات مستقیم و غیرمستقیمتحلیل مسیریمدلهای بهره وری
-
26.
نویسنده : میر غفوری، سید حبیب الله ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1385 - شماره 67 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 161 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوآللایبکوآلمدل تحلیل شکافسنجش کیفیت خدمات کتابخانهکتابخانههامدل سروکوآلمشتریخدماتمدلاطلاعاتمدل لایبکوآل
-
27.
نویسنده : شیر زادی، نازنین ؛
مجله:بانک و اقتصاد»آذر 1385 - شماره 76 (6 صفحه - از 29 تا 34 )
کلیدواژه ها:مشتریمشتریانرضایتمندی مشتریرضایترضایتمندی مشتریانمدلسنجش رضایتکیفیت خدماتخدمات
-
28.
نویسنده : شریف زاده، فتاح ؛ وکیلی، یوسف ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1385 - شماره 84 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 86 تا 118 )
کلیدواژه ها:عوامل ملموس1قابلیت اطمینان2پاسخگویی3اطمینان خاطر4همدلی5کیفیت خدمات6ادراک مشتری از خدمتانتظار مشتری از خدمتمشتریکیفیت خدماتخدماتمشتریان
-
29.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ فتاحی، مهدی ؛ واثق، بهاره ؛
مجله:پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی»زمستان 1385 - شماره 23 (26 صفحه - از 63 تا 88 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاقدامات مدیریت منابع انسانیرفتارهای خدمتیسازمانهای خدماتیکارکنانخدمات
-
30.
نویسنده : خراسانی، اباصلت ؛ صائمیان، صدیقه ؛
مجله:مدیریت»فروردین و اردیبهشت 1386 - شماره 119 و 120 (6 صفحه - از 31 تا 36 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکیفیت آموزش عالیTQMمدل کلنگرآموزش عالیمدلکیفیتدانشجو
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (242 مقاله)
- ب (127 مقاله)
- علمی-ترویجی (35 مقاله)
- الف (18 مقاله)
- بین المللی (16 مقاله)
- B (16 مقاله)
- A (15 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- ملی (14 مقاله)
- C (9 مقاله)
- A+ (9 مقاله)
- د (5 مقاله)