کلیدواژه کیفیت خدمات / (809 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : کزازی، ابوالفضل ؛ دهقانی، یحیی ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1382 - شماره 3 ISC (42 صفحه - از 31 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیتمشتریکارکنانمشتریانکیفیت خدماترضایت مشتریخدمات
-
12.
نویسنده : جعفرنژاد، احمد ؛ رحیمی، حسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:بیمهکیفیت خدماتمدلمعیارهاکارکنان
-
13.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ تاتاری، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (34 صفحه - از 53 تا 86 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتانتظارات و ادراکات مشتریانایران ایرمشتریبهبود کیفیت خدماتهواپیماآیتم
-
14.
نویسنده : مهرگان منصوری، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1384 - شماره 8 ISC (7 صفحه - از 129 تا 135 )
-
15.
نویسنده : حکیمی، رضا ؛ صمدزاده، غلامرضا ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1384 - شماره 29 ISC (9 صفحه - از 63 تا 71 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکتابخانه های دانشگاهیخدمات کتابخانه ایدانشگاه سیستان و بلوچستاندانشگاه سيستان و بلوچستان؛ كتابخانههاي دانشگاهيخدمات كتابخانهايمقدمهکتابخانهکارکنانخدماتسروکوالکاربراناطلاعاتمشتری
-
16.
مجله:تازه های جهان بیمه»اردیبهشت 1384 - شماره 83 (3 صفحه - از 62 تا 64 )
کلیدواژه ها:بیمهکارکنانمشتریمشتریانپژوهشکیفیت خدماتارزیابی کیفیت خدمات
-
17.
نویسنده : نعمتیان، حمید رضا ؛
مجله:تدبیر»تیر 1384 - شماره 158 (7 صفحه - از 42 تا 48 )
کلیدواژه ها:بانکمشتریکیفیتخدماتمشتریانکارکناناطلاعاتکیفیت خدماتکیفیت خدمات بانکی
-
18.
نویسنده : منوریان، عباس ؛ امیری، سامع ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1384 - شماره 78 ISC (40 صفحه - از 5 تا 44 )
کلیدواژه ها:بیمهپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتمقیاس کیفیت خدماتعوامل محسوساطمینان خاطرقابلیت اعتبارمشتریمشتریانخدماتکارکنانارزیابی کیفیت خدماتشرکت بیمهشرکت بیمه ایرانانتظارات
-
19.
نویسنده : رحیمی، حسن ؛ جعفرنژاد، احمد ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1384 - شماره 79 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 113 تا 148 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریکیفیت ارائه خدمات بیمهعرصه رقابتبیمهکیفیت خدماتخدماتمشتریخدمات بیمهمشتریاناطلاعات
-
20.
نویسنده : احمدی، سید علی اکبر ؛ قلیچ لی، بهروز ؛
مجله:پیک نور»پاییز 1384 - شماره 11 (22 صفحه - از 79 تا 100 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییهمدلیکیفیتاطمینانمدیریت جامعثبات و پایاییمشتریان (دانشجویان)ارائه کنندگان خدمات(کارکنان علمی و غیر علمی)عوامل ظاهری(ملموس)کیفیت خدماتدانشجویانکارکناناطلاعاتطراحیکیفیت خدمات آموزشیمدیریتدانشگاه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (242 مقاله)
- ب (127 مقاله)
- علمی-ترویجی (35 مقاله)
- الف (18 مقاله)
- بین المللی (16 مقاله)
- B (16 مقاله)
- A (15 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- ملی (14 مقاله)
- C (9 مقاله)
- A+ (9 مقاله)
- د (5 مقاله)