کلیدواژه عناصر آمیخته بازاریابی / (22 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نصیری، میترا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1379 - شماره 60 ISC (10 صفحه - از 75 تا 84 )
کلیدواژه ها:بازاریابی خدماتبیمه مسؤولیت محصولقانون مسؤولیت مدنیمسؤولیت تولیدکنندگان کالاحقوق مصرفکنندهبیمهبازارمصرفتولیدعناصر آمیخته بازاریابی
-
2.
نویسنده : قاضیزاده، دکتر مصطفی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»زمستان 1382- شماره 2 ISC (14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:صادراتآسیای میانهابعاد محیطیعناصر آمیخته بازاریابیمحیط بازار هدفمحیط داخلی شرکتمحیط ملی
-
3.
معرف : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (2 صفحه - از 90 تا 91 )
کلیدواژه ها:قیمتعناصر آمیخته بازاریابیعوامل موثر برآن
-
4.
نویسنده : وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ مؤتمنی، علی رضا ؛ موسوی دلازیانی، حسین ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 40 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 70 تا 85 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشرضايت مشتريكيفيت خدماتآميخته بازاريابي خدماتصنعت خودروهاي سنگينمشتریمشتریانخودروعناصر آمیخته بازاریابیرضایت مشتریانخدماتخودروهای سنگینبازاریابی خدمات
-
5.
نویسنده : گلابی، امیر محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ یدالهی فارسی، جهانگیر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 27 تا 42 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیمفهوم پردازیبنگاه¬های کوچک و متوسطپژوهش موردیمفهومپردازيبنگاههاي کوچک و متوسطبازاریابیبازارکارآفرینیعناصر آمیخته بازاریابیمدیر
-
6.
نویسنده : جعفر پور، محمود ؛ بهشتی زواره، محمدرضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1390 - شماره 49 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 20 تا 35 )
کلیدواژه ها:ارزش نام و نشان تجاریتداعی نام و نشان تجاریعناصر آمیخته بازاریابیمشتریخردهفروشیمشتریان
-
7.
نویسنده : یداله زاده طبری، ناصر علی ؛ شریفی، آرش ؛ شریفی، ماندانا ؛
مجله:پژوهش های علوم انسانی»اسفند 1392، سال پنجم- شماره 30 (35 صفحه - از 150 تا 184 )
کلیدواژه ها:قیمتکانال توزیعمحصولآميخته بازاريابيفعالیتهای ارتقاء فروشعناصر آمیخته بازاریابیبازار
-
8.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند ملیعوامل مربوط به برندعناصر آمیخته بازاریابی
-
9.
نویسنده : تاجدینی، کیهان ؛ احمدیان، علی اشرف ؛ معطوفی، علی رضا ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1393 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 33 تا 50 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیراهبردهای بنگاهاینرسی راهبردیبنگاه صادر کنندهعملکرد صادراتیاینرسیبازاربنگاهراهبردیعناصر آمیخته بازاریابی
-
10.
نویسنده : خانلری، امیر ؛ باقری، فاطمه ؛ عبدی، ناصر ؛
مجله:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»پاییز 1393 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:بازاریابیگردشگریآمیخته بازاریابیرضایت گردشگرانبرج میلادرضایتبازدیدکنندگانکارکنانعناصر آمیخته بازاریابی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- ب (2 مقاله)