کلیدواژه قصد خرید مجدد / (69 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : سبک رو، مهدی ؛ غلامی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 215 تا 242 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددشرکت کالهناهمسانی شناختیخرید خردمندانه
-
22.
نویسنده : کریمی، جواد ؛ بیرامی، لیلا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1397 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 273 تا 287 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددهویت برندمشتریان ورزشیخودتصمیمی
-
23.
نویسنده : آزاده، سعید ؛ احمدیان، سحر ؛ محقق زاده، فاطمه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1398 - شماره 11 (24 صفحه - از 199 تا 222 )
کلیدواژه ها:اعتمادرﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮیﻗﻄﻌﯿﺖﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﮐﻼﻣﯽ ﻣﺜﺒﺖﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺠﺪدمشتریقصد خرید مجدد آنلایناطلاعاتمشتریان
-
24.
نویسنده : بیرجندی، مسعود ؛ غلامی، عبدالخالق ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1398 - شماره37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 161 تا 176 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریقصد خرید مجددترجیح نام تجاریارزش خرید لذتگرایانهارزش خرید مطلوبیتگرایانه
-
25.
نویسنده : محمدی، فهامه ؛ اسماعیلپور، دکتر حسن ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (11 صفحه - از 17 تا 27 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددبازاریابی محتواییدرگیری مشتریانبازاریابی داستانیلذت ادراکشده
-
26.
نویسنده : آزاده، سعید ؛ محقق زاده، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : احمدیان، سحر ؛
مجله:شباک»آبان 1398 - شماره 47 ISC (8 صفحه - از 9 تا 16 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریقطعیتقصد خرید مجددرسانه های اجتماعیتبلیغات کالمی مثبت
-
27.
نویسنده : شول، عباس ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ نویسنده مسئول : عابدینی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1398 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 115 تا 136 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخدمات مشتریکسبوکار اینترنتیلجستیک پساخریدقصد خرید مجدد
-
28.
نویسنده : عامریان، ستایش ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:وفاداریقصد خرید مجددعدالت از قیمت درک شده. رضایتمشتریرضایترضایت مشتریمشتریان
-
29.
نویسنده : اسفندیاری، نوید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (17 صفحه - از 16 تا 32 )
کلیدواژه ها:وفاداریقصد خرید مجددعدالت از قیمت درک شده. رضایتمشتریشخصیتوفاداری مشتریمصرفکنندگانمحصولپژوهش
-
30.
نویسنده : پارسا شریف، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:عدالت توزیعیعدالت تعاملیقصد خرید مجددارزش ویژه برندعدالتمشتریقصد خرید مجدد مشتریانارزش ویژهمشتریانکارکنان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- ب (12 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (5 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)