کلیدواژه مدیریت برند / (31 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ نویسنده مسئول : یقینی، محمد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 ، ج (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 13 تا 35 )
کلیدواژه ها:هویت برندمدیریت برندنوشت افزار ایرانی |اسلامیایران نوشتهویتایراننوشتافزارطراحیمضامینمحصولاتفرهنگ
-
12.
نویسنده مسئول : شفیعا، سعید ؛ نویسنده : سیدنقوی، میرعلی ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1399 - شماره 22 ، ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 104 تا 119 )
کلیدواژه ها:مدیریت برند داخلیمدیریت برندراهبردهای مدیریت برند داخلیهتل های شهر تهرانکارکنانمدیرمدیریتهتلراهبردهایراهبردهای مدیریتبرند داخلیرفتارهایتشویق
-
13.
نویسنده مسئول : فارغ، سید علی ؛ نویسنده : حاجیان فروشانی، یاسمن ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 ، ب (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 63 تا 102 )
کلیدواژه ها:مدیریت برندمحصولات صنعتیپدیدارشناسیهویت برندرویکرد رابطهایبـهبرنـدبـابــههـابرنــدبــاهویــتهویـت
-
14.
نویسنده : مظفري مهر، محمد سعید ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 45 (28 صفحه - از 149 تا 176 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهانمدیریت برندارزش ویژهمدیریتمشتریارتباطاتمحصولارزش ویژه مشتری
-
15.
نویسنده : بانشی، دکتر عباداله ؛ اللهیاری، احسان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (14 صفحه - از 424 تا 437 )
کلیدواژه ها:نوآوریبازارمحوریبازار یابیمدیریت برندسوگیری های راهبردی
-
16.
نویسنده : عسکری، متین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (19 صفحه - از 45 تا 63 )
کلیدواژه ها:مدیریت برندخرید اجتماعیگزینش برندبرندهای مدنظریه طبقهبندیمصرفکنندگانگزینشمدکاربرمحصولات
-
17.
نویسنده مسئول : پسران افشاریان، سارا ؛ نویسنده : حقیقی، محمد ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ اقازاده، هاشم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 68 تا 87 )
کلیدواژه ها:هویت برندمدیریت برندبرند سازمان
-
18.
نویسنده مسئول : محمودیان، عابد ؛ نویسنده : صادقی بروجردی، سعید ؛ دلشب، وحید ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1400 - شماره 34 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 64 تا 81 )
کلیدواژه ها:ورزشکار حرفهایمدیریت برنداینستاگرامویژگی برند
-
19.
نویسنده مسئول : طریقی، رسول ؛
مجله:مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش»بهار 1401 - شماره 2 (14 صفحه - از 87 تا 100 )
کلیدواژه ها:صنعت ورزشبازاریابی ورزشیمدیریت برندوابستگی برند
-
20.
نویسنده : سالمی، آزاده ؛ نویسنده مسئول : جهانشاهی، امید ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 ، ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 5 تا 32 )
کلیدواژه ها:هویت برندمدیریت برندمدل آکرسازمان صداوسیمابرندصدا و سیمارسانههویتسازمانمدیرمدیریتمخاطبانسازمان صدا و سیما
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (8 مقاله)
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (3 مقاله)
- همایش بین المللی (1 مقاله)