کلیدواژه مشتری / (2821 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شیری، وحید ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (6 صفحه - از 598 تا 603 )
کلیدواژه ها:مشتریبرندتصویر برندقصد خرید
-
2.
نویسنده : پورشهابی، وحید ؛ پودینه حقیقی، حمید ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (9 صفحه - از 157 تا 165 )
کلیدواژه ها:بانکرضایتمندیمشتریگرایش به بازار
-
3.
نویسنده : شهوه ای، فاطمه ؛ غلام پور، هلیا ؛ مشهدی، محمدحسین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (9 صفحه - از 560 تا 568 )
-
4.
نویسنده : زراعتی خسروشاهی، فرزاد ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی رتبه ملی (9 صفحه - از 26 تا 34 )
-
5.
نویسنده مسئول : عنابی، محمد ؛ نویسنده : برنای تنها، مریم ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1403، دوره دهم - شماره 1 (13 صفحه - از 223 تا 235 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندوفاداری مشتریانشعب بانکارزش ویژهمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتری
-
6.
نویسنده : قادری، نعمت اله ؛
مجله:پژوهش های مطالعات اسلامی معاصر»فروردین 1403، دوره دوم - شماره 10 (جلد 1) (20 صفحه - از 145 تا 164 )
کلیدواژه ها:عقدبیعاقسام بیعاوصاف بیععقد بیعمبیعثمنمشتریبایعتسلیم مبیعتسلیمتملیکمال
-
7.
نویسنده : هیاریان، شیرین ؛
مجله:مدیریت دانش و نوآوری دانا»اسفند 1402 - شماره 24 (16 صفحه - از 42 تا 57 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشکارکناناطلاعاتبـهتیممـدیریتسازمانمشتری
-
8.
نویسنده : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نکویی زاده، مریم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 116 تا 136 )
کلیدواژه ها:سناریونقاط تماسفراترکیبتجربه مشتریآنالیز واریانس چندعاملیمشتریمشتریانطرح آزمایشی
-
9.
نویسنده : متین، میثم ؛ شهیم پرمهر، ضیاالدین ؛ طالبی، خدیجه ؛ سلیمانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (26 صفحه - از 24 تا 49 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتAHPسروکوالکانواداره کل امور مالیاتی البرزمشتریرضایت مشتریخدماتکارکنانمشتریانمؤدیانارزیابی کیفیت خدمات
-
10.
نویسنده : ظریف، مهدی ؛ فهیم دوین، حسن ؛ پیمانی زاد، حسین ؛ اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1402 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 92 تا 109 )
کلیدواژه ها:رضایتخدماتمشتریوفاداریپارکهای آبی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (454 مقاله)
- ب (324 مقاله)
- علمی-ترویجی (100 مقاله)
- الف (87 مقاله)
- B (39 مقاله)
- بین المللی (19 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- A (12 مقاله)
- ملی (10 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- C (3 مقاله)
- د (2 مقاله)