کلیدواژه وفاداری به برند / (164 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : وسیلی، الناز ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی رتبه ملی (5 صفحه - از 433 تا 437 )
کلیدواژه ها:تجهیزات پزشکیوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
2.
نویسنده : غلامی افشار، مژگان ؛ نویسنده مسئول : مرادی هزاروند، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 4 (14 صفحه - از 28 تا 41 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتداعیات مصرف کنندهپنداره مصرف کننده
-
3.
نویسنده : موسوی مطلق، سید مهدی ؛ نویسنده مسئول : طاهری گودرزی، حجت ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 209 تا 248 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندپست بانکشهرت سازمانیبازاریابی تعاملیشیفتگی به برند
-
4.
نویسنده مسئول : نادری راد، امیر ؛ نویسنده : صابری، حسن ؛ محترم، رحیم ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1402 - شماره 15 (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:برندوفاداری به برندمدلسازی معادلات ساختاریارزش درک شده سبزشفاقیت سبزارتباط خودمصرفکنندگانبرند سبزوفاداری
-
5.
نویسنده مسئول : محسنی مهر، کیومرث ؛ نویسنده : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402، سال هجدهم - شماره 59 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 87 تا 112 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندآگاهی برندبانک سپهکیفیت ادارک شده
-
6.
نویسنده مسئول : نیکبخت، امین ؛ نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ بلندپرواز، محمدامین ؛ کاظمی، زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 245 تا 274 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندرسانههای اجتماعیگرایش به خریدتاییدیههای مشهوررفتار مقلدانه مشتری و نگرش به فرد مشهور
-
7.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:علوم جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 74 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبریزوفاداری به برندارزش درک شدهاعتماد به برندهویت یابی مشتری با برند
-
8.
نویسنده : سوهانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 صفحه - از 437 تا 454 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
-
9.
نویسنده : سوهانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (13 صفحه - از 39 تا 51 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برند
-
10.
نویسنده مسئول : نیازی، عیسی ؛ نویسنده : باقری، رامین ؛ بقائی، سعید ؛ جلائیان دهقانی، محمد ؛
مجله:زیست بوم نوآوری»بهار 1402، دوره سوم - شماره 1 (21 صفحه - از 46 تا 66 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندرسانه های اجتماعیتمایل به پرداخت قیمت بالاترآگاهی برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (47 مقاله)
- ب (23 مقاله)
- الف (10 مقاله)
- علمی-ترویجی (5 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (5 مقاله)
- همایش بین المللی (2 مقاله)