کلیدواژه کیفیت خدمات / (824 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
111.
نویسنده : سبحانی فرد، یاسر ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1390 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 149 تا 164 )
کلیدواژه ها:بانککیفیت خدمات مشتریانروش تحلیل IPAمشتریانکیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتبهبودشاخصمشتریان بانکیکیفیت خدمات بانکی
-
112.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ جنتیان، نسیبه ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»بهار و تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 83 تا 106 )
کلیدواژه ها:شکافکيفيت خدماتطراحي اثرزداطراحي آزمايشهاي تاگوچيروش سروکوالطراحیمشتریتاگوچیآزمایش
-
113.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ فرید، داریوش ؛ طحاری مهرجردی، محمد حسین ؛ زارعی محمود آبادی، محمد ؛
مجله:مدیریت سلامت»بهار 1390 - شماره 43 ISC (12 صفحه - از 51 تا 62 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتکنیک های تصمیم گیری چند شاخصهکپ لند
-
114.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ فرید، داریوش ؛ زارعی محمودآبادی، محمد ؛ نویسنده مسئول : طحاری مهرجردی، محمدحسین ؛
مجله:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (12 صفحه - از 138 تا 149 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکپ لندتکنیکهای تصمیمگیری چند شاخصه
-
115.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ موسوی، سیداحمد ؛
مجله:امنیت انتظامی دریایی»تابستان 1390 - شماره 5 (29 صفحه - از 15 تا 43 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوالتحلیل شکافکلانتریارزیابی کیفیت خدماتنیروی انتظامیمدل تحلیل شکافشاخصمردممدل
-
116.
نویسنده : یزدانی، حمید رضا ؛ زارع میرک آباد، علی ؛ نصیری، محمد حسین ؛ اسد نژاد، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 53 تا 70 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی سازمانیمشتری گراییاقتصادخدماتیمشتریکارکنانبیمارستانپرستارانکیفیت خدماتخدمات
-
117.
نویسنده : نشاط، نرگس ؛ دهقانی، مژده ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1390 - شماره 56 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 94 تا 115 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکتابخانه ملیلایب کوال
-
118.
نویسنده : عصاریان نژاد، حسین ؛ شیرازی رومنان، حسن ؛
مجله:پژوهش های مدیریت انتظامی»تابستان 1390 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 208 تا 221 )
کلیدواژه ها:ارزیابی خدمات انتظامی Police service assessmentکیفیت خدماتService Quality (ServQual)Iپلیس+10 Police+10انتظارات Expectationsادراکات Conceptionsکیفیت خدماتمدل سروکوالمدل
-
119.
نویسنده مسئول : فیض، دکترداود ؛ نویسنده : زارعی، دکتر عظیم ؛ زرگر، سید مجتبی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (14 صفحه - از 311 تا 324 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل یابی معادلات ساختاریارزش ادراک شده خدماتمدل سروکوال بهبودیافتهمنطقه تحمل پذیری مشتریان
-
120.
نویسنده : صفایی قادیکلایی، دکتر عبدالحمید ؛ ربیعی، دکتر علی ؛ ساروی مقدم، ناهید ؛
مجله:راهبرد توسعه»تابستان 1390 - شماره 26 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 80 تا 94 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداریکیفیت خدمات اتوماتیکتصویر ذهنی و آگاهیمشتریبانکمشتریانبانک سامان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (242 مقاله)
- ب (130 مقاله)
- علمی-ترویجی (35 مقاله)
- الف (20 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- د (5 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (16 مقاله)
- همایش ملی (14 مقاله)