کلیدواژه کیفیت خدمات / (809 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
71.
نویسنده : عباسی، محمد رضا ؛ رشیدی، سید علی ؛ آقاجانی، صابر ؛
مجله:میثاق مدیران»بهمن 1388 - شماره 48 (5 صفحه - از 66 تا 70 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشتریارزیابی کیفیت خدماتسروکوالمشتریاناطلاعاتصنایع
-
72.
نویسنده : پورحیدری، امید ؛ خاکساری، محمد ؛ دوست محمدی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 3 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل سرو کوالمخابرات استان کرمانمشتریمشتریانخدمات
-
73.
نویسنده : وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ مؤتمنی، علی رضا ؛ موسوی دلازیانی، حسین ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 40 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 70 تا 85 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشرضايت مشتريكيفيت خدماتآميخته بازاريابي خدماتصنعت خودروهاي سنگينمشتریمشتریانخودروعناصر آمیخته بازاریابیرضایت مشتریانخدماتخودروهای سنگینبازاریابی خدمات
-
74.
نویسنده : غفاری، سعید ؛ کرانی، اکرم ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»بهار 1389 - شماره 51 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 121 تا 144 )
کلیدواژه ها:کتابخانه های دانشگاهیکیفیت خدمات کتابخانهدانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهکیفیت سنجیتحلیل شکاف خدماتکتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهکیفیت خدماتخدماتکاربراناطلاعات
-
75.
نویسنده : آذر، عادل ؛ محمدلو، مسلم علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:زنجيره تأمینكيفيت خدماتتحليل شكافكيفيت خدمات لجستيكمدلعملکرد
-
76.
نویسنده : روستا، احمد ؛ مدنی، فاطمه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 59 تا 76 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتشناسهتصمیمگیری مشتریانارزش ویژه شناسهمشتریمشتریان
-
77.
نویسنده : مجیدی، عبداله ؛
مجله:پژوهش نامه نظم و امنیت انتظامی»بهار 1389 - شماره 9 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 109 تا 136 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتپلیس جامعه محورخدمات پلیسـیشهروندی سازمانی
-
78.
نویسنده : میر غفوری، سید حبیب الله ؛ صادقی آرانی، زهرا ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1389 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 175 تا 204 )
کلیدواژه ها:نوآوریمدیریت دانشکیفیت خدماتیزدکتابخانه های آموزش عالیتکنیک کپ لندكتابخانههاي آموزش عاليتكنيك كُپلَنددانشکاراییارزیابیمدل
-
79.
نویسنده : منصوری، حسین ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ طاهری دمنه، محسن ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1389 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 205 تا 226 )
کلیدواژه ها:خدماتشبکه های عصبی مصنوعیکتابخانه های دانشگاهیلایب کوآلانتظارهاادراکهاكتابخانههاي دانشگاهيلايبكوآلشبكههاي عصبي مصنوعياطلاعاتکتابخانهکیفیت خدماتکتابخانه مرکزی دانشگاه یزدنرونمدل
-
80.
نویسنده : فریبرز محمد هادی ؛ فتحی واجارگاه، دکتر کورش ؛ پرداختچی، محمدحسن ؛ ابوالقاسمی، دکتر محمود ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار و تابستان 1389 - شماره 6 ISC (24 صفحه - از 117 تا 140 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتضمین کیفیتآموزش منابع انسانیمدل تحلیل اهمیت ، عملکردمدل تحلیل اهمیتـ عملکردکیفیتآموزشعملکرد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (242 مقاله)
- ب (127 مقاله)
- علمی-ترویجی (35 مقاله)
- الف (18 مقاله)
- بین المللی (16 مقاله)
- B (16 مقاله)
- A (15 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- ملی (14 مقاله)
- C (9 مقاله)
- A+ (9 مقاله)
- د (5 مقاله)